וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרגע בו מתנקש צועד מאחורי החתן והכלה ופותח באש מול המצלמות

28.5.2024 / 0:06

סרטון מצמרר מתחתונה בה התבצע ניסיון רצח כפול של שני אורחים - והכל מאחורי גבם של הזוג המאושר. לאחר שהיורה נמלט והפצועים הועברו לבית החולים - החתונה נמשכה

מתנקש פותח בירי בחתונה/תיעוד ברשתות חברתיות

כולם אומרים שאת יום החתונה שלכם לא תשכחו בחיים - ונראה לנו שבאמת אין סיכוי שבני הזוג הברזילאי הזה ישכחו את הרגעים בהם צעדו יחד לעבר חיים משותפים. בזמן שג'ליטון ברברוסה בן ה-25 וכריטסינה בת ה-18 צעדו בהתרגשות לעבר הכומר שאמור להשיא אותם, צעד מאחוריהם בנונשלנט אדם נוסף, שהתגלה כמחסל שהגיע למקום בכדי להתנקש בחלק מהאורחים.

בסרטון החתונה, שנערכה בעיר לימורי די אנדיה שבצפון ברזיל, נראה המתנקש (שזוהה לאחר מכן בשם הומברטו פריירה סנטוס) כשהוא פותח באש לעבר מספר מהאורחים בטקס, כשהתקשורת המקומית מעריכה שהמטרות שלו היה אב ובנו שנכחו כאורחים במקום - סיסרו ברבוסה דה סילבה ואדמילסון בזרה דה סילבה.

המתנקש נראה בסרטון כשהוא צועד מאחורי הזוג המאושר בחולצת פולו מפוספסת וג'ינס ואז נעמד ליד השורה השניה של הכסאות ועושה כאילו הוא מחפש את מקומו. בשלב הזה הוא שולף (במגושמות) אקדח ומתחיל לירות לעבר המשפחה שיושבת בשורה. בזמן הבלאגן הוא נשמע צועק "אתה שכרת אנשים לירות באבא שלי" מה שלפי המשטרה מאמת את ההשערה שלהם שהירי הוא נקמה על מות אביו מידיו של אדמילסון.

מתנקש פותח בירי בחתונה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
צועד/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מתנקש פותח בירי בחתונה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ויורה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לאחר הירי בטיניו צועד החוצה אל הרחוב ונעלם, בעוד שבני משפחת דה סילבה פונו לבית החולים שם הם אושפזו במצב קשה אך יציב. המשטרה פתחה בחיפושים אחר היורה, אולם בטח תשמחו לשמוע שטקס החתונה נמשך כרגיל לאחר התקרית כשנודע שאיש מהנפגעים לא נהרג.

בני הזוג אמרו שהם "ניסו להוציא את המיטב ממצב גרוע" ושהם לא מתחרטים שהמשיכו את הטקס, אבל היו נסערים כשחצי מהאורחים שלהם לא הגיעו למסיבת החתונה כי "כל כך הרבה אוכל התבזבז".

הנאשם, הסגיר את עצמו למשטרה שלושה ימים לאחר מכן ואמר כי כוונתו הייתה לנקום את מות בנו, המכונה קאקה, ואביו בן ה-85. שניהם ככל הנראה נרצחו שנתיים קודם לכן, וסנטוס טוען שהגברים שהוא ירה בהם היו אחראים למותם. המתנקש, שנבחר פעם כחבר מועצה מקומי, אמר לשוטרים שהחרטה היחידה שלו היא "ביצוע הפשע בתוך הכנסייה".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully