וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיתה בת 14 להיפגש עימו וניסה לחטוף אותה: כתב אישום הוגש נגד בן 46 מטייבה

עודכן לאחרונה: 27.5.2024 / 11:49

על פי האישום, לאחר שקנה את אמונה של הנערה, עומר גבאלי פיתה אותה להיפגש עימו סמוך לביתה - שם ניסה להכניסה בכוח לרכבו. גבאלי חדל ממעשיו רק לאחר שעובר אורח שמע את זעקותיה והבריח אותו מהמקום. במהלך מנוסתו, הספיק לדרוס את הנערה

שני חשודים בתקיפה, גניבת רכב ונסיון חטיפה/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

פרקליטות המדינה הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום נגד עומר גבאלי, תושב טייבה בן 46, בגין ניסיון חטיפה ותקיפת נערה בת 14. גבאלי נאשם שעקב אחר בת ה-14, פיתה אותה להיפגש עימו וניסה להכניס אותה בכח לרכבו. גבאלי חדל ממעשיו רק לאחר שעובר אורח שמע את זעקותיה והבריח אותו מהמקום. כשנס עם רכבו - דרס את הנערה.

על פי כתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד דנה אלון, גבלי עקב אחר הנערה כשצעדה עם אחיותיה לביתן. בשלב מסוים, פנה לנערה, החל לשוחח עימה על משפחתה, נסיבות מותו של אביה ואף נתן לה 200 שקלם והסביר שהוא מעוניין לדאוג לה ולמשפחתה.

מחסום וניידת משטרה ליד ביתה של מירי רגב, ראש העין, 26 במאי 2024. שלומי גבאי
מחסום משטרה. ארכיון/שלומי גבאי

לאחר מכן, כך עולה מכתב האישום, הוא ביקש מהנערה להחזיר את אחיותיה לביתן ולהיפגש עימו - זו עשתה כדבריו ובשעת ערב נפגשה עימו סמוך לביתה. אז, הוביל אותה גבאלי לסמטה סמוכה ושם הפציר בה להיכנס לרכבו.

כשהביעה הנערה התנגדות להיכנס לרכבו, גבאלי הכניס אותה בכוח לרכב בזמן שהיא נלחת בו ומנסה לזעוק לעזרה. גבאלי לא חדל ממעשיו, ולא שחרר את אחיזתו בנערה, עד שעובר אורח ששמע את צעקות הנערה, פנה לנאשם ואמר לו שישחרר אותה.

בתגובה לחץ גבאלי על דוושת הגז, בעודו אוחז בחולצתה של בת ה-14, שנקרעה כתוצאה מהמעשה, והיא נפלה לאחור. הנאשם המשיך בנסיעתו ודרס עם רכבו את כף רגלה הימנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully