וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדה בת 6 נפלה ממרפסת בבניין בבאר יעקב ונהרגה

עודכן לאחרונה: 27.5.2024 / 9:55

הילדה נפלה ככל הנראה ממפרסת דירתה, וצוות מד"א שהיע למקום דיווח על ילדה ללא סימני חיים עם חבלה רב מערכתית וקבע את מותה. "הובילו אותנו לחצר הבניין, ראינו ילדה בת 6 שוכבת כשהיא מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה", מסרו פראמדיק מד"א וחובש רפואת חירום

פרמדיקית מד"א, נועה שחם, בזירת השריפה באשדוד, 25 במאי 2024/מד"א

ילדה בת 6 נהרגה הבוקר (שני) לאחר שנפלה ממרפסת ביתה בקומה 16 בבאר יעקב. צוות מד"א דיווח על ילדה ללא סימני חיים עם חבלה רב מערכתית וקבע את מותה. שוטרי תחנת רמלה בודקים את נסיבות האירוע.

פראמדיק מד"א, עמית שמש, וחובש רפואת חירום במד"א, יהודה ביטון, סיפרו: "הובילו אותנו לחצר הבניין, ראינו ילדה בת 6 שוכבת כשהיא מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה וסובלת מחבלה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלה הייתה קריטית ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותה במקום".

הזירה בבאר יעקב, 27 במאי 2024. מד"א
הזירה בבאר יעקב, 27 במאי 2024/מד"א

בשבת, לי-ים נחום, בן 11 מאשדוד, נספה בשריפה שפרצה ברחוב הכרכום ברובע ח' באשדוד. זאת, ככל הנראה לאחר שסוללת אופניים חשמליים שהיית הבדירה התלקחה והובילה לשריפה."ילד טוב, ילד חייכן, ילד נחת", הגיבה לטרגדיה דודתו של לי-ים, פאולה. "קשה לעכל את זה, פשוט אין מילים".

נפתחה חקירת נסיבות האירוע. מכוחות הכיבוי נמסר כי בסריקה ראשונית שנערכה עם הגעתם לזירה בקומה השניה בבניין אותר בן ה-11 לכוד ללא הכרה, שחולץ והובהל לטיפול רפואי, כשבהמשך נקבע מותו. נפגעת נוספת, כבת 40, פונתה עם סימני שאיפת עשן לבית החולים אסותא כשמצבה מוגדר בינוני.

  • עוד באותו נושא:
  • באר יעקב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully