וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקבע מותה של הצעירה שנורתה אמש ברמלה; גבר אותר ללא רוח חיים בשרון

עודכן לאחרונה: 27.5.2024 / 10:49

הנרצחת בת למשפחת אבו גאנם, המוכרת כמשפחה גדולה ומוכרת בעיר, נורתה בחצר ביתה ככל הנראה על רקע סכסוך בין משפחות. אמש, היא פונתה באורח והבוקר נקבע מותה. באירוע אחר הבוקר, גבר בן 30 נמצא מחוסר הכרה בדירה במועצה אזורית דרום השרון

חובש רפואת חירום במד"א, אייל עטיה, בזירה במושב נווה ימין בה נמצא גבר ללא רוח חיים, 27 במאי 2024/מד"א

נקבע מותה של צעירה בת 31 שנורתה אמש בשכונת גו'אריש ברמלה ופונתה באורח אנוש, כך נמסר הבוקר (שני) מהמרכז הרפואי שמיר אסף הרופא. הנרצחת, בת למשפחת אבו גאנם, המוכרת כמשפחה גדולה ומוכרת בעיר, נורתה בחצר ביתה ככל הנראה על רקע סכסוך בין משפחות.

המרכז הרפואי שמיר אסף הרופא הודיעה הבוקר: "אמש, הגיעה צעירה בת 31 מרמלה לחדר הטראומה במלר"ד עם פצעי ירי במצב אנוש. הצוותים הרפואיים נלחמו על חייה, אך לצערנו הרב למרות מאמצים מרובים, נאלצו לבסוף לקבוע את מותה".

חשד לרצח גבר במושב נווה ימין, 27 במאי 2024. ארז הראל
חשד לרצח גבר במושב נווה ימין, 27 במאי 2024/ארז הראל

גבר בן 30 נמצא הבוקר ללא רוח חיים ביחידת דיור במושב נווה ימין במועצה האזורית דרום השרון. ממצאים ראשוניים בזירה העלו את החשד שמדובר ברצח. כוחות משטרה רבים וביניהם חוקרי מחלקה לזיהוי פלילי (מז"פ) אספו ממצאים. חובש רפואת חירום במד"א אייל עטיה סיפר: "חברנו לכוחות המשטרה וראינו גבר כבן 30 כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל לצערנו נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

מהחקירה הראשונית עולה כי כשחברו של המנוח הגיע לביתו, הוא נדהם למצוא אותו ללא רוח חיים קשור בידיו וברגליו. השכן מסר למשטרה את פרטי זהותו, אך הגופה תישלח למכון לרפואה משפטית לזיהוי וודאי והערכה מתי בוצע הרצח.

על פי החשד שיתבהר בהמשך בעקבות הדוח הפתולוגי, המנוח הוא כבן 35 ובמקור מכפר סבא אבל מתגורר תקופה ארוכה ביחידת הדיור בנווה ימין. לפני מספר ימים הוא שב מאוסטרליה לאחר שהתארח אצל אחיו.

בני משפחתו שהגיעו בתדהמה לזירה צעקו זעקות שבר וכאב. "הוא היה ילד טוב", סיפרה עליו בת משפחתו בשיחה עם וואלה. "הוא לא היה בן אדם שמסתבך עם אף אחד. הוא היה ילד יפה טוהר ועבד בעבודה מסודרת. כולם אהבו אותו. כבר כמה ימים שהוא לא ענה לטלפונים שלנו ומישהו מהמשפחה ביקש מהשכן שלו שיגש לדירה ויראה מה איתו".

  • עוד באותו נושא:
  • רמלה
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully