וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגירת מעגל: המחבל שרצח את בעלה של סון הר-מלך חוסל ברפיח

עודכן לאחרונה: 27.5.2024 / 8:44

חיל האוויר חיסל את חאלד נגאר שעמד בראש חוליית סילוואד שרצחה את שלום (שולי) הר-מלך בפיגוע ירי בשנת 2003. רעייתו, לימור נפצעה ובירכה על החיסול: "מצד אחד הקלה גדולה אך אנחנו מוכרחים ללמוד את השיעור הכואב, ששחרורו בעסקת שליט אפשר לו לרצוח יהודים נוספים"

התקיפה ברפיח, 26 במאי 2024/רויטרס

דובר צה"ל מסר אמש (שני) שכלי טיס של חיל האוויר, בהכוונה מודיעינית של אמ"ן ושב"כ חיסלו את המחבל יאסין רביע, ראש מטה הגדה של ארגון הטרור חמאס והמחבל חאלד נגאר, בכיר במטה הגדה של ארגון הטרור חמאס. התקיפה בוצעה במרחב תל אלסלטאן שבצפון-מערב רפיח ועל בסיס מודיעין מדויק. מטה הגדה בארגון הטרור חמאס אחראי על הכוונה, מימון ותמיכה בהוצאת פיגועים בשטחי יהודה ושומרון ובפנים הארץ.

המחבל חאלד נגאר, בכיר במטה הגדה של ארגון הטרור חמאס הכווין פיגועי ירי ומתווי טרור נוספים ביהודה ושומרון, ועסק בהעברות כספים שיועדו לטרור עבור ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה. בעברו, ביצע המחבל חאלד מספר פיגועים רצחניים ובהם פיגועים בשנים 2003-2001 בהם נרצחו אזרחים ישראליים, נהרגו ונפצעו חיילים נוספים.

שולי הר מלך עם לימור ובנם. באדיבות המשפחה
שולי הר מלך עם לימור ובנם/באדיבות המשפחה

שלום (שולי) הר-מלך, נרצח בשנת 2003, בפיגוע ירי שביצע נאג'ר - ובו נפצעה גם רעייתו ח"כ לימור סון הר מלך שבירכה על חיסולו של נאגר: "צה"ל חיסל הלילה ברפיח את חאלד נג'אר ראש חוליית סילוואד שרצחה את בעלי שולי הר מלך הי"ד, שני חיילים, שני בחורים ואמא לשמונה ילדים", מסרה.

לדבריה, "בבית הדין הצבאי קיבלו חברי החוליה שבעה מאסרי עולם. אני זוכרת את חאלד נג'אר המחבל המתועב, לאחר שנגזרו עליו 7 מאסרי עולם. הוא אמר בבוז: 'אתם אומה חלשה. אנחנו אומה חזקה, יש לנו סבלנות, אנחנו נחטוף חיילים עד שאחרון האסירים שלנו ישוחרר. שבעה מאסרי עולם? אני לא מחשיב את המספרים האלה. אני הולך להשתחרר'".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שריפה בעקבות תקיפת צה"ל ברפיח, 27 במאי 2024. רויטרס
התקיפה ברפיח. אמש/רויטרס

"כמה שנים לאחר מכן הוא אכן שוחרר בעסקת שליט ואיתו כל החוליה. לאחר מכן הוא חזר כמובן לטרור והיה שותף לחוליה שרצחה את מלאכי רוזנפלד הי"ד. אז התחושות מעורבות. מצד אחד הקלה גדולה על כך שהוא חוסל ולא יוכל יותר לפקד על רצח יהודים, אך מצד שני ההבנה שאנחנו מוכרחים ללמוד את השיעור הכואב, כי את הנעשה אין להשיב ושחרורו בעסקת שליט אפשר לו לחזור ולרצוח יהודים נוספים. ההשלכות היו חד משמעיות וברורות, ולוחמנו נאלצו לרדוף את אותם מחבלים, שוב, במרחק של 20 שנה".

לסיום כתבה סון הר מלך: "היום הוא עוד שלב בסגירת המעגל שלי ובסגירת המעגל של עם ישראל באויביו. אני מודה לכוחות הביטחון ולכל מי שהיה מעורב בחיסול המחבל הנתעב".

  • עוד באותו נושא:
  • רפיח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully