וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב הראשי נגד שופטי בג"ץ: "אהבלים, איפה השכל שלכם?"

עודכן לאחרונה: 26.5.2024 / 19:15

באירוע לכבוד ל"ג בעומר תקף הרב יצחק יוסף את בג"ץ על ההחלטה לעצור את תקציבי הישיבות והכוללים בגלל שחוק הפטור מגיוס אינו בתוקף. "אלה השופטים האהבלים האלו, במקום שיתנו יותר כסף לישיבות, נותנים גרושים לאברכים. התורה שלנו מסייעת לחיילים ולפצועים"

הרב הראשי על המתקפה האיראנית: ניצלנו בזכות הרמטכ"ל? בזכות בני הישיבות/מתוך שידור הלווין ״דר וסחורת״

שוב מתקפה חריפה של הרב הראשי, הרב יצחק יוסף, נגד שופטי בג"ץ. באירוע בירושלים לכבוד ל"ג בעומר כינה הרב לפני זמן קצר (ראשון) את שופטי בג"ץ "אהבלים" ותקף אותם על ההחלטה לעצור את תקציבי הישיבות והכוללים בגלל שחוק הפטור מגיוס אינו בתוקף.

"אלה השופטים האהבלים האלו, במקום שיתנו יותר כסף לישיבות, נותנים גרושים לאברכים. במקום שיעלו את זה, הלכו וקיצצו, כבר כמעט חודשיים אין כסף לעולם הישיבות. איפה השכל שלכם? נמצאים במצב כזה קשה, במצב של מלחמה צריך זכויות לעם ישראל. במקום לחזק את זה, אתם כורתים את הענף שיושבים עליו".

הרב המשיך: "התורה שלנו מסייעת לחיילים שלנו, לכל הפצועים. אם הקדוש ברוך הוא ייתן להם שכל, יחזירו בחזרה את כל התקציבים. בימים כתיקונם היו צריכים לפרוש מהממשלה, איזו ממשלה זו? הם מחכים שילכו לממשלה עם השמאל ואז מה שנרצה יתנו לנו בשעה שבימין עושים לנו כל הזמן צרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully