וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום נגד צעיר בן 18 החשוד בעשרות עבירות מין כלפי קטינות

עודכן לאחרונה: 26.5.2024 / 18:37

על פי כתב האישום, הצעיר הפעיל חשבונות פקטיביים ברשתות החברתיות, הציג את עצמו בשמות בדויים וניהל עם הקטינות שיח מיני - תוך ידיעת גילן וחרף התנגדותן. בתוך כך, ביקש מהן לשלוח לו תמונות אינטימיות ושמר אותן. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים

פרשייה חמורה של ביצוע עבירות מין בקטינות, ע"י תושב מרכז הארץ, בזמן שהיו תחת השפעת סמים מסוכנים שסיפק לה/משטרת ישראל

כתב אישום הוגש היום (ראשון) נגד צעיר בן 18, תושב המרכז, המייחס לו 17 אישומים במסגרתם ביצע עבירות מין ועבירות נוספות כלפי 17 קטינות בין הגילאים 16-9, באמצעות הרשתות החברתיות.

החקירה החלה עם פנייתה של אם אחת הנפגות למוקד יחידה 105, בשל מעשיו של הנאשם. על פי כתב האישום, שהוגש על-ידי עו"ד אירנה אינברג ממחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה, במהלך שנת 2023 ועד למעצרו במאי השנה, פתח והפעיל הנאשם לפחות עשרה חשבונות פיקטיביים שונים ביישומונים אינסטגרם, טיקטוק וסנאפצ'ט, בהם הציג את עצמו בשמות בדויים, ובאחד מהם אף התחזה לנערה.

הנאשם פנה באמצעות חשבונותיו הפיקטיביים לקטינות, התכתב וניהל עימן שיח מיני - כשהוא מודע לגילן הצעיר. בתוך כך, הנאשם פעל לשכנען, בין היתר במרמה, במצגים כוזבים שונים ובסחטנות רגשית, להצטלם עבורו במצבים מיניים שונים וכן לבצע בעצמן מעשים מגונים ומעשה אינוס, הכל לשם גירויו וסיפוקו המיני. את התמונות והסרטונים המיניים שקיבל הנאשם מחלק מהקטינות, הוא תיעד ללא ידיעתן והסכמתן ושמר בטלפון הסלולארי שלו. הנאשם פעל לאורך זמן, ובחלק מהמקרים על אף התנגדות מפורשת ונחרצת מצד הקטינות.

ילדה גולשת בלילה במחשב. ShutterStock
"פתח חשבונות פקטיביים ואילץ את הקטינות להצטלם באופן מיני". (אילוסטרציה)/ShutterStock

מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה ייחסה לו שורה של עבירות מין, כולל אינוס ומעשה מגונה בקטינות מתחת לגיל 14, מעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל 16 תוך הסכמה שהושגה במרמה, הטרדה מינית, שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה, החזקת וצריכת חומר תועבה ובו דמותו של קטין, קבלת דבר במרמה ומידע כוזב במחשב ועבירות נוספות.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים נגדו. בבקשת המעצר צוין, כי מעשיו של הנאשם, שהתבצעו לאורך זמן וכנגד מספר רב של קטינות, מלמדים על המסוכנות הגבוהה הנשקפת ממנו, ועל הדחפים המיניים השולטים בו, כשברור שהוא נעדר גבולות ויכולת להימנע ממימוש דחפיו. החקירה התנהלה על ידי יחידה 105, והיחידה להגנה על קטינים ברשת בלהב 433.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully