וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לי-ים בן ה-11 נספה בשריפה באשדוד, ככל הנראה בשל תקלה בסוללת האופניים החשמליים

26.5.2024 / 12:04

כוחות הכיבוי והמשטרה עוד חוקרים את נסיבות האירוע הטראגי שהוביל למותו של הילד, תושב שכונה ח' באשדוד. ."ילד טוב, ילד חייכן, ילד נחת", הגיבה לטרגדיה דודתו של לי-ים, פאולה. "קשה לעכל את זה, פשוט אין מילים"

פרמדיקית מד"א, נועה שחם, בזירת השריפה באשדוד, 25 במאי 2024/מד"א

לי-ים נחום, בן 11 מאשדוד, נספה אמש (שבת) בשריפה שפרצה ברחוב הכרכום ברובע ח' באשדוד. זאת, ככל הנראה לאחר שסוללת אופניים חשמליים שהיית הבדירה התלקחה והובילה לשריפה."ילד טוב, ילד חייכן, ילד נחת", הגיבה לטרגדיה דודתו של לי-ים, פאולה. "קשה לעכל את זה, פשוט אין מילים".

נפתחה חקירת נסיבות האירוע.

מכוחות הכיבוי נמסר כי בסריקה ראשונית שנערכה עם הגעתם לזירה בקומה השניה בבניין אותר בן ה-11 לכוד ללא הכרה, שחולץ והובהל לטיפול רפואי, כשבהמשך נקבע מותו. נפגעת נוספת, כבת 40, פונתה עם סימני שאיפת עשן לבית החולים אסותא כשמצבה מוגדר בינוני.

לי ים נחום, נספה בשריפה באשדוד, 25 במאי 2024. באדיבות המשפחה
לי ים נחום, נספה בשריפה באשדוד, 25 במאי 2024/באדיבות המשפחה
זירת השריפה באשדוד, 25 במאי 2024. תיעוד מבצעי מד"א, אתר רשמי
חשד: סוללת אופניים חשמליים שהתלקחה הובילה לשריפה בה נספה בן 11/אתר רשמי, תיעוד מבצעי מד"א

"מדובר באירוע קשה מאוד", סיפר מפקד משמרת כוחות הכיבוי שהגיעו לזירה, רב רשף גבי אזולאי. "במהלך הסריקה הראשונית בדירה הבוערת זיהינו ילד לכוד ללא הכרה והעברנו אותו לטיפול כוחות רפואה שהיו במקום. היה כבד לבני משפחה שאולי שוהים גם הם בתוך הדירה. במקום הייתה נפגעת נוספת שפונתה על ידי כוחות הרפואה עקב שאיפת עשן. בשלב זה עדיין לא ביצענו זיכוי מלא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully