וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס טען שחטף גופות חיילים במנהרה בג'אבליה; בצה"ל הבהירו: "אין אירוע חטיפה"

עודכן לאחרונה: 26.5.2024 / 3:53

ארגון הטרור מסר בהודעה רשמית כי הצליח להרוג כמה חיילים ולחטוף את גופותיהם בתווך תת קרקעי בצפון רצועת עזה. כמו כן, פרסמו תיעוד ובו נראו פעילו גוררים גופה במדים ו"שלל" של כל נשק וציוד צבאי. אולם בדובר צה"ל הבהירו בהודעה חריגה כי הדיווח הוא שקרי

תיעוד מחטיפתה של נועה ארגמני/daily mail

ארגון הטרור חמאס פרסם הלילה (ראשון) סרטון שבו טען כי הצליח לחטוף גופות של חיילי במנהרה בג'באליה - זאת לטענת הארגון לאחר שהצליח במסגרת הלחימה להרגם. בתיעוד שפרסם הארגון, לצד הודעת החטיפה לכאוה, נראו פעיליו מובילים גופה במדים בתווך תת קרקעי, לאחר מכן הוצג "שלל" של ציוד צבאי כמו קסגות, כלי נשק ואפודים.

זמן קצר לאחר פרסום הסרטון, בדובר צה"ל הוציאו הודעה חריגה ובה הבהירו שמדובר בדיווח שקרי: "בצה"ל מבהירים כי אין אירוע של חטיפת חייל", מסרו.

מנהיג חמאס ברצועת עזה, יחיא סינוואר, 14 באפריל 2023. רויטרס
מנהיג חמאס ברצועת עזה, יחיא סינוואר, 14 באפריל 2023/רויטרס

במסגרת הטרור הפסיכולוגי שמנהל חמאס מאז פרצה מלחמת "חרבות ברזל" ב-7 באוקטובר - מפרסם ארגון הטרור לעיתים תכופות תיעודים של חטופים שמוחזקים בשבי ברצועה, תיעודי זוועות מה-7 באוקטובר וכן, תיעודים של חיילי צה"ל - חלקם מאומתים לבסוף וחלקם לא.

ארגון הטרור פרסם אמש סרטון טרור פסיכולוגי נוסף, ובו מוצגות לכאורה גופות של חטופים בעזה. לפי שעה, מהימנותו של התיעוד טרם התבררה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully