וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחות חטופים נגד נתניהו: "בגללו אחיותינו ובנותינו נאנסות עכשיו בעזה"

עודכן לאחרונה: 25.5.2024 / 18:29

משפחות חטופים נשאו הצהרה לתקשורת סמוך לשער בגין של בסיס הקריה בתל אביב, ואמרו כי "התנאים לעסקה לא השתנו, הדרך היחידה להחזרת החטופים היא הפסקת המלחמה". עינב צנגאוקר: "אם הממשלה לא תחתור עכשיו לעסקה, בסוף תיכפה על ישראל הפסקת מלחמה ללא החזרת החטופים"

סרטון התצפיתניות מוקרן בטיימס סקוור, 24 במאי 2024/שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

בני משפחות חטופים קיימו היום (שבת) הצהרה לתקשורת מול שער בגין בתל אביב, שבמהלכה תקפו את ראש הממשלה בנימין נתניהו והמשיכו לטעון כי הוא מהווה מכשול לעסקת חטופים. "נתניהו ממשיך לטרפד עסקאות ומהווה את המכשול לעסקה, בגללו בנותינו נאנסות בעזה".

עמרי ליפשיץ, בנו של עודד ליפשיץ: "זהו היום ה- 232 שבו אהובינו נמצאים בשבי בגיהנום בעזה. אתמול קיבלנו את הבשורות המרות על החזרת גופותיהם של שלושה חטופים נוספים. ליבנו שוב נשבר לרסיסים יחד עם המשפחות. משפחות החטופים חיות בתוך סיוט מתמשך של רולטה רוסית. בכל כמה ימים, אנחנו קמים עם הודעה על עוד ארון שיוצא מעזה. אי אפשר להמשיך ככה. יש חטופים חיים בעזה, אנחנו רוצים לקבל אותם בחזרה בבית ובחיים. כולנו, למעט כמה שרים קרי לב, צפינו בסרטון חטיפת התצפיתניות המזוויע. אף אבא בישראל לא צריך לראות את הבת שלו החיילת נחטפת מבועתת עם דם על הפנים. ואף אמא בישראל לא צריכה לשמוע על פרטי החטיפה של הבן שלה מהתקשורת. ממשלת ישראל הפקירה אותם בשבעה באוקטובר והיא ממשיכה להפקיר אותם גם עכשיו".

עינב צנגאוקר, אמו של מתן צנגאוקר: "צריך להבין אחת ולתמיד: התנאים לעסקה לא השתנו, והם הדרך היחידה להחזרת החטופים: לא תהיה עסקה בלי הפסקת המלחמה. אם הממשלה לא תחתור עכשיו לעסקה, בסוף תיכפה על ישראל הפסקת מלחמה ללא החזרת החטופים, וממשלת ישראל תחרוץ את גורלם ואנחנו נאבד את בני משפחותינו לנצח. הממשלה חייבת עכשיו להוביל יוזמה לעסקה הכוללת את הפסקת המלחמה בתמורה להחזרת כל החטופים. המשך המלחמה עלול להביא את ישראל להפסד מוחלט, בכל החזיתות כולל אי החזרת חטופים. תפסיקו את המלחמה, ותחזירו את החטופים עכשיו".

הצהרת בני משפחות החטופים מול שער בגין בתל אביב. ארז הראל
הצהרת בני משפחות החטופים מול שער בגין בתל אביב/ארז הראל

אילה מצגר, כלתו של יורם מצגר: "לא רק אנחנו אומרים זאת. ראשי מערכות הביטחון ובפרט הרמטכ"ל אומרים בדיונים סגורים: קודם כל להחזיר את החטופים עכשיו, בחמאס אפשר לטפל אחר כך. ואנחנו אומרים: הקונספציה לפיה אפשר למוטט את חמאס ולהחזיר את החטופים בו זמנית - קרסה. על ממשלת ישראל לפעול קודם כל להחזרת החטופים כמטרת על עליונה".

יפעת קלדרון, בת דודו של עופר קלדרון: "אנחנו רואים כיצד נתניהו ממשיך לטרפד עסקאות, וכיצד הוא ממשיך להוות מכשול לעסקה. אנחנו ממשיכים לקרוא לגנץ, איזנקוט, גלנט ודרעי: אל תתנו לנתניהו להפקיר את בני משפחותינו לגורל של עינויים ומוות בידי מרצחי החמאס. בגלל נתניהו אחיותינו ובנותינו נאנסות עכשיו בעזה. בגלל נתניהו הורינו, אחינו ובנינו חשופים לעינויים רעב ומוות".

"גנץ, איזנקוט, גלנט ודרעי - אנחנו שומעים בתקשורת בשעה האחרונה על חידוש המשא ומתן בימים הקרובים. חובתכם לבלום את ניסיונות הסיכול של נתניהו, חובתכם לדאוג שינתן מנדט מלא לצוות המשא ומתן, ולדרוש לסגור עסקה עכשיו. אם לא תבלמו את ניסיונות הטירפוד הפושעים של נתניהו - אתם תהפכו לשותפים לפשע ההפקרה. דם החטופים שלא יחזרו בחיים יהיה גם על ידיכם".

אור גת, אח של כרמל גת: "אנחנו פונים לכל חברי הקואליציה: לפי הסקרים רוב הציבור מסכים להפסקת המלחמה בתמורה להחזרת החטופים. הקשיבו לציבור שבשמו אתם יושבים על כסאותיכם. אזרחי ישראל רוצים בראש ובראשונה לראות את החטופים בבית. ההיסטוריה תשפוט כל אחד ואחת מכם, אל תהיו שותפים לפשע הפקרת אזרחים, ביחרו בהצלת חיים, ותחזירו לנו את אהובינו הביתה עכשיו".

  • עוד באותו נושא:
  • חטופים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully