וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלב מרכז הבידור העולמי: סרטון חטיפת התצפיתניות הוקרן בכיכר טיימס בניו יורק

עודכן לאחרונה: 24.5.2024 / 21:26

הקונסוליה הישראלית בעיר ומשרד החוץ יזמו את הקרנת הסרטון שפורסם השבוע. הקונסול הכללי בניו יורק אופיר אקוניס: "המטרה היא להזכיר לכולם את מי אנחנו נחושים להחזיר הביתה בכל מחיר. הסרטון נועד לזעזע את התודעה, ולו לרגע, ולהזכיר את הזוועה שפקדה אותנו ביום הנורא"

סרטון התצפיתניות מוקרן בטיימס סקוור, 24 במאי 2024/שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

סרטון החטיפה המזעזע של החיילות מנחל עוז מוקרן על מסך ענק בטיימס סקוור

אקוניס: "מציגים את הפנים האמיתיות של האויב שלנו לעיני העולם"

משרד החוץ והקונסוליה הכללית של ישראל בניו יורק יזמו והביאו היום (שישי) להקרנתם בטיימס סקוור של קטעים מסרטון חטיפת החיילות שפורסם מוקדם יותר השבוע. פרסום הסרטון אשר מתעד את רגעי האימה מחטיפתן של חמש החיילות הישראליות ששירתו כתצפיתניות ב-7 באוקטובר, נעשה באישור ובהסכמה של משפחותיהן.

אופיר אקוניס, הקונסול הכללי של ישראל בניו יורק, התייחס ליוזמה ואמר: "אנו מקרינים כאן, במרכז מנהטן, את הסרטון הכואב הזה כדי לחשוף בפני תושבי ניו יורק והעולם כולו את האכזריות של האויב שמולו אנחנו ניצבים. המטרה שלנו היא גם להזכיר לכולם את מי אנחנו נחושים להחזיר הביתה בכל מחיר - את לירי אלבג, קרינה אריאב, אגם ברגר, דניאלה גלבוע, נעמה לוי, ואת שאר 123 החטופים והחטופות שנותרו בידי חמאס".

סרטון התצפיתניות מוקרן בטיימס סקוור, 24 במאי 2024. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, צילום מסך
סרטון התצפיתניות מוקרן בטיימס סקוור, 24 במאי 2024/צילום מסך, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אקוניס הוסיף: "כל יום שעובר, הכאב והגעגוע מעמיקים. ריפוי הפצע הלאומי הזה הוא המשימה החשובה ביותר שלנו".

עוד אמר הקונסול: "הסרטון נועד לזעזע את התודעה, ולו לרגע, בלב מרכז הבידור והתיירות העולמי, ולהזכיר את הזוועה שפקדה אותנו באותו יום נורא. אנחנו רוצים שכולם יבינו שמדובר בבנות שלנו, שיכלו בקלות להיות האחיות או הבנות של כל אחד ואחת. אנחנו לא נשקוט עד שכולן תשובנה הביתה".

הקמפיין נועד להעלות את המודעות העולמית לעינויים שעוברים החטופים, ולהפעיל לחץ ציבורי על חמאס לשחרר אותם לאלתר. הקונסוליה מקווה שחשיפת הדימויים הקשים הללו במקום מרכזי כל כך, תניע גל של תמיכה במאבק הצודק של ישראל, ותציף מחדש את הדיון הבינלאומי בסוגייה הכואבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully