וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלנט והלוי דרשו לעסוק בהגדלת תקציב הביטחון - וסמוטריץ' עזב את ישיבת הקבינט

עודכן לאחרונה: 24.5.2024 / 4:41

שר האוצר הודיע כי דרישת של שר הביטחון והרמטכ"ל היא "ניסיון ציני" לעקוף אנשי המקצוע של משרד האוצר. "במקום לדון בהשמדת חמאס - הם באים בטענות לאוצר. ניתן לעסוק בזה שבוע הבא עם גורמי המקצוע, עד אז - חבל על הזמן", התרעם

סמוטריץ': אם חיזבאללה לא ייענה לדרישותינו- עלינו לצאת למתקפת נגד בעומק לבנון/מערכת וואלה

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' עזב אמש (חמישי) את ישיבת הקבינט הביטחוני המורחב, לאחר ששר הביטחון יואב גלנט והרמטכ"ל הרצי הלוי דרשו לדון בפתחו בהגדלת תקציב הביטחון - כך עולה מהודעה שנשלחה מטעם השר לתקשורת. "הקבינט החל ובמקום לדון בהשמדת חמאס והחזרת החטופים, החזרת הביטחון לתושבי הצפון ומיטוט הרשות הפלסטינית שעומדת מאחורי המאבק המשפטי והמדיני נגד ישראל באום ובהאג, כתב סמוטריץ', "משרד הביטחון התחיל להעלות את הדרישות הכספיות שלו ולבוא בטענות למשרד האוצר".

לדידו של סמוטריץ', הדרישה של גלנט והלוי היא "ניסיון ציני" לערוך את הדיון בנושא ללא אנשי המקצוע של משרד האוצר. "הודעתי שניתן לדון בזה שבוע הבא עם גורמי המקצוע, עד אז - חבל על הזמן".

בצלאל סמוטריץ'. חיים גולדברג, פלאש 90
בצלאל סמוטריץ'/פלאש 90, חיים גולדברג

השר המשיך להטיח ביקורת ולתלות את האחריות על הדרג הצבאי: "הפיקוד הבכיר בצה"ל מתעקש לא להפיק לקחים מההיערכות הלקויה לפני ה-7 באוקטובר. מערכת הביטחון מתעקשת להמשיך להתנהג ביהירות ובהפקרות כלפי כל מי שמעז לאתגר את החשיבה שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully