וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חציית קו אדום": התנועה לאיכות השלטון דורשת לפתוח בחקירה פלילית נגד שמחה רוטמן

עודכן לאחרונה: 23.5.2024 / 22:25

התנועה אומרת שדרישתו לפטר את השופטת שרון לארי-בבלי על תמיכתה לכאורה בפעילי "אחים לנשק" היא התערבות בהליך שיפוטי וניסיון לפגוע בעצמאות השופטים: "יש למצות איתו את הדין ללא מורא". "אחים לנשק": רוטמן ממשיך להתעקש לפרק את הדמוקרטיה, כמו ברוסיה של פוטין

יום מחאה בכבישי ישראל: 13 עצורים בפעילות אחים לנשק בשער הגיא/תיעודי וידאו מעצרים: ברק דור

התנועה לאיכות השלטון פנתה הערב (חמישי) בדרישה ליועצת המשפטית לממשלה, עו"ד גלי בהרב-מיארה לפתוח בחקירה פלילית נגד ח"כ שמחה רוטמן בחשד לעבירה של שיבוש הליכי משפט. זאת בעקבות דרישתו לכנס את הוועדה לבחירת שופטים כדי לפטר את שופטת בית משפט השלום בירושלים, שרון לארי-בבלי, שלא האריכה את מעצרם של פעילי 'אחים לנשק', ותמכה בהם לכאורה.

התנועה אומרת שמפנייתו של ח"כ רוטמן עולה שייחס לשופטת אמירות חמורות שלא נאמרו על ידה ואף הוכחשו, במטרה להפעיל עליה לחץ פוליטי פסול ולהביא לפיטוריה.

בהודעת התנועה נאמר כי היא "רואה בחומרה רבה את ניסיונו של יו"ר ועדת החוקה להתערב בהליך שיפוטי תלוי ועומד ולפגוע בעצמאות השופטים. זוהי חציית קו אדום מסוכנת מצד נבחר ציבור בכיר". עוד נאמר בהודעה: "על היועמ"ש ומערכת אכיפת החוק להגן בנחישות על מערכת המשפט מפני השתלחויות והתקפות פוליטיות. ככל שח"כ רוטמן עבר עבירה פלילית, יש למצות עימו את הדין ללא מורא".

שמחה רוטמן, 12 בפברואר 2024. ראובן קסטרו
שמחה רוטמן, 12 בפברואר 2024/ראובן קסטרו

תנועת אחים לנשק הגיבה גם היא לדברים. בהודעת התנועה נאמר :"בשביל שמחה רוטמן ההפיכה המשטרית שקרעה את העם והמיתה עלינו אסון לא מתה. היא חיה ובועטת בראשו של אדם שממשיך להתעקש לפרק את הדמוקרטיה, להלך אימים על בתי המשפט ולעשותם כמו ברוסיה של פוטין. התנהלותו היא הוכחה נוספת שממשלת החורבן חייבת להתחלף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully