וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשכת רה"מ: "הטענה שנתניהו קיבל התרעות על התקפה מעזה הפוכה מהאמת"

עודכן לאחרונה: 23.5.2024 / 16:35

בהודעת הלשכה נאמר: "לא רק שאין באף אחד מהמסמכים התרעה כלשהי על כוונות של חמאס לתקוף את ישראל מעזה, אלא שניתנת בהן הערכה הפוכה לחלוטין", ושבשתי ההתייחסויות לחמאס בארבעת המסמכים של אמ"ן נאמר שפניו של הארגון להסדרה

נתניהו: "הכוונה של מספר מדינות באירופה להכיר במדינה פלסטינית - פרס לטרור"/מערכת וואלה

מלשכת רה"מ נמסר היום (חמישי) בתגובה לפרסומים של צה"ל: "הטענה שראש הממשלה קיבל כביכול מחטיבת המחקר באמ"ן התרעות על התקפה אפשרית מעזה היא הפוכה מן האמת. לא רק שאין באף אחד מהמסמכים התרעה כלשהי על כוונות של חמאס לתקוף את ישראל מעזה, אלא שניתנת בהן הערכה הפוכה לחלוטין".

בהודעה מפרטת הלשכה: "שתי ההתייחסויות הבודדות לחמאס בארבעת המסמכים מציינות שהחמאס לא רוצה לתקוף את ישראל מעזה ופניו להסדרה. בהתייחסות הראשונה מה-19.03.23 נכתב שאסטרטגית חמאס היא "הותרת רצועת עזה במדרון אחורי" ומיקוד המאבק בישראל בזירות אחרות. בהתייחסות השנייה ב-31.05.23 אף הומלץ שעל ישראל להצטרף ל"טרנד הדה-אסקלציה האיזורי" ו"לקחת צעד קדימה בהסדרה מול הרצועה והריבון החמאסי".

נתניהו: "בשואה היו מנהיגים בעולם שעמדו מנגד - אם לא נגן על עצמנו - אף אחד לא יגן עלינו. צילום: לעמ, עיבוד תמונה
נתניהו: "בשואה היו מנהיגים בעולם שעמדו מנגד - אם לא נגן על עצמנו - אף אחד לא יגן עלינו/עיבוד תמונה, צילום: לעמ

לשכת נתניהו מסבירה: "להערכה זו במסמכים שהחמאס אינו מעוניין בהסלמה ומעוניין בהסדרה עם ישראל היו שותפים בעקביות כל גופי הביטחון, שאף טענו שהחמאס מורתע".

לשכת רה"מ מוסיפה ואומרת: "באשר לטענה המועלית במסמכים על ההשפעה השלילית של היעדר הלכידות בישראל על אויבינו - הרי ראש הממשלה בעצמו התריע על כך פעמים רבות בהקשר לתופעת הסרבנות. לדוגמא ב 17.7.23 התריע רה"מ כי ויכוח פנימי זה 'מכרסם בהרתעה מול אויבינו שיכולים בקלות להתפתות למעשי תוקפנות נגדנו'. עם זאת ראש הממשלה צדק כשהזהיר את אויבינו שביום מבחן 'הויכוח הפנימי לא יפגע בנחישות ובעוצמה שלנו לפגוע בהם בכל עת שנדרש לכך' (02.04.23). כך היה וכך יהיה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

באפריל 2023, אחרי שהועברה אליו הערכת אמן הראשונה על סכנה גוברת למלחמה, נתניהו נשאל בראיון בתוכנית הפטריוטים בערוץ 14 כמה זה רציני והשיב: "אני חושב שיש הפרזה בזה".

בהמשך נתניהו הוסיף כי "אנחנו תמיד נערכים לאפשרות הזו ולא רק נערכים אלא לטפל בה ב360 מעלות". עוד אמר כי "אנחנו פועלים בכל הזירות ומראים לאויבנו שאם חשבתם שהויכוח הפנימי ימנע מאיתנו להתייצב כאיש אחד אויבנו מבינים שזה לא רעיון טוב לפתוח במלחמה במדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully