וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: פוליטיקאי גרמני תועד מלקק שירותים ציבוריים ומחקה את היטלר

26.5.2024 / 0:18

תוכן גרפי קשה לצפייה: הפוליטיקאי הגרמני מרטין נוימאייר תיעד את עצמו מלקק אסלה ומשתנה בשירותים ציבוריים, מורח על עצמו צואה ושר את ההמנון הנאצי. מעשיו החולניים הובילו להסרת מועמדותו מהמפלגה הדמוקרטית החופשית בגרמניה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

הפוליטיקאי הגרמני מרטין נוימאייר מלקק שירותים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הפוליטיקאי הגרמני מרטין נוימייאר תיעד את עצמו מבצע כמה מעשים חולניים בשירותים ציבוריים של תחנת רכבת בגרמניה והסרטונים פורסמו ברשת. הפוליטיקאי, תושב העיר אאלן ומועמד למושב במועצה המחוזית של אוסטבל מטעם המפלגה הדמוקרטית החופשית (FDP), צולם מרצונו החופשי כשהוא מלקק אסלה ומשתנה, מורח על עצמו צואה, מבצע אקט מיני עם דילדו, יוצר לעצמו שפם של היטלר עם הצואה שלו ושר את ההמנון הנאצי. לא ברור איך אבל התמונות והסרטונים שלו הודלפו לרשת, עוררו זעזוע והובילו להסרת מועמדותו והרחקתו מהמפלגה.

ניומאייר צילם את עצמו במה שהוא תיאר כ"עונש" שלו, במהלכו הוא חיקה את הצורר אדולף היטלר ומרח צואה אנושית מתחת לאפו כשהוא אומר בסרטון: "יש לי שפם של היטלר שעשוי מחרא". בסרטון אחר הוא נראה מלקק בתאווה משתנה כסופה, עובר משם לתא שירותים כדי ללקק אסלה ומסיים בליקוק מברשת האסלה המושמשת (מצטערים על הגועל).

בסרטון אחר הוא נראה מענג את עצמו מינית בזמן שהוא שר את ההמנון הנאצי. בקטע נוסף הוא נראה מורח צואה בעזרת דילדו על ספר קוראן ומבקש "לאנוס למוות" את אחת מנשותיו של הנביא מוחמד. ברשת התפרסמו גם תמונות שלו עירום כשהוא מרוח כולו - בכף רגל ועד ראש - בצואה.

הסרטונים והתמונות הפכו ויראליים על אף שהוסרו מהר מאוד מהרשתות החברתיות. גולשים הספיקו לשים את ידם על חלק מהסרטונים ומאז משתפים אותם שוב ושוב. עד כה לא פורסמה תגובתו של הפוליטיקאי לסרטונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

זה התיעוד הכי תמים שהצלחנו למצוא - וגם בו הצפייה לא קלה

המומחה הרפואי ד"ר גארת' ניי הסביר ל-Daily Star עד כמה מעשיו מסוכנים בריאותית. הוא אמר: "שירותים, במיוחד ציבוריים, הם לא משהו שאי פעם אמליץ למישהו ללקק. זה אפילו נורא יותר כשזה מגיע למברשות אסלה וכלים אחרים בה. החדשות הטובות עבור האדם הזה הן שסביר מאוד שהוא לא ידבק במחלות מין מפעילות זו, כי חיידקי המחלות הויראליות לא שורדים יותר מכמה שניות על משטח כמו מושב אסלה. לא סביר שהוא ימות מהפעילות זו, אבל הוא בהחלט הולך להרגיש לא טוב וסביר להניח שיהיו לו כמה בעיות במערכת העיכול כמו שלשול".

מומחה רפואי אחר, שלא רצה להתפרסם בשמו בהתחשב באופי הגרוטסקי של הסיפור, אמר בתגובה: "שפשוף צואה על הגוף יעשה לך פריחה - וזה יהיה כואב. זה יכול לשים את האדם בסיכון לפתח קנדידה, שהוא חיידק פטרייתי שעשוי להיות כואב לטיפול. מנקודת מבט טיפולית, אנחנו רוצים לשלול אפיזודה של בריאות הנפש, מה הניע אותו לעשות זאת - ואז לספק לו תמיכה ראויה".


עוד אנשים שליקקו שירותים
כוכבת טיקטוק ליקקה מושב אסלה במטוס במסגרת "אתגר הקורונה"

האידיוט שצילם את עצמו מלקק אסלה ב"אתגר הקורונה" - נדבק בקורונה

לנוימאייר יש היסטוריה של פרסום תוכן מיני בוטה, כשבשנת 2015 פרסם תמונות בחשבון ברשת חברתית שמתמקד בהשפלה מינית של הומוסקסואלים, והחזיק שלט בו הוא לועז לעצמו על נטייתו המינית. למרות האופי הפוגעני והפרובוקטיבי של התוכן שלו נוימאייר הצהיר אז בגלוי שהוא עמוד מאחורי הפצת הסרטונים שלו אותם הוא יוצר ומשתף מרצונו החופשי, ומאמין שהצופים צריכים להרגיש חופשיים להפיץ אותם לפי בחירתם.

דובר מטעם מפלגת ה-FDP הליברלית אמר בתגובה: "החלטנו להפסיק את התמיכה במועמד המדובר במיידי. על מנת לחקור את האירוע במלואו ולהטיל סנקציות מתאימות, פתחנו בהליכים רגולטוריים של הצדדים במטרה להרחיק אותו מהמפלגה. אנו מחויבים לשקיפות ככל שהחקירה מתקדמת ונספק עדכונים שוטפים על ההתקדמות שלנו". עם זאת, נוימאייר ימשיך להיות מועמד בבחירות הקרובות מכיוון שאינו יכול מבחינה חוקית להסיר את מועמדותו בשלב זה. הוא הצהיר כי במקרה שייבחר, הוא יפרוש מיד.

ואז הוא הואשם בפדופיליה וסחר בילדים

לא חלפה יממה מפרסום הסרטונים וכבר עלתה האשמה חמורה נגד נוימאייר לאחר שעורך דין ופוליטיקאי מטעם מפלגת הימין AfD פרסם פוסט ארוך ב-X בו טען שיש לו ראיות לכך שנוימאייר רכש נערים צעירים ומתעלל בהם מינית. רנה דירקס, חבר הפרלמנט של מדינת בוואריה, הצהיר כי הוא מתכנן להגיש כתב אישום פלילי נגד נוימאייר לאחר שהשיג את צילומי המסך של השיחות - שאת חלקם פרסם ברשתות החברתיות בהן נראה שנוימאייר משוחח עם גולש בעל שם ערב ואומר ש"הקטן שששלחת לי הוא צר ונחמד. אני אחזיר אותו מחר" ולאחר מכן כותב שהלילה היה 'מדהים' וש"הילד היה הולך הביתה אם הוא בכלל יוכל ללכת". דירקס אומר שנוימאייר ציין שנתן לילד "טיפ נוסף" של 100 אירו ואז הצד השני מציע לנוימאייר שני ילדים בני 9, ואומר שהוא יכול "להרוס אותם לחלוטין". לדברי דירקס, נוימאייר הגיב: "פעמיים 9 זה 18, אז זה חוקי? משעמם" והתגובה הבאה מהחשבון שנטען שהוא שייך לנוימאייר מבהיר: "אבל הייתי רוצה ילד בן 6 כזה (בלי כושים!)".

בסוף השבוע הגיש נוימאייר תלונה פלילית נגד אלמונים בטענה לסחיטה וטען כי הוא נסחט תמורת כסף. דירקס מחק מאז את הפוסט המזעזע שלו, וציין כי מתנהלת חקירה פלילית וכי נוימאייר התלונן כי נשקפת סכנה לחייו, אך הפוליטיקאי של AfD ממשיך לעמוד מאחורי טענתו שהשיחות שפרסם היו אמיתיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully