וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל מצא נשק ומנהרות בבית קברות במזרח רפיח

23.5.2024 / 11:00

במהלך פשיטה על אזור שבתוכו בית עלמין איתרו הלוחמים משגרי רקטות ומנהרות רבות. השבוע במהלך פעילות נתקלו הלוחמים במחבלים שיצאו מפירים וירו לעבר כוחות צה"ל. לאחר קרב, לוחמי אוגדה 162 חיסלו אותם. כלי טיס של חיל האוויר השמיד את המבנה וכך חיסל מחבלים נוספים

פעילות כוחות חטיבת גבעתי ברצועת עזה/דובר צה"ל

במהלך פשיטה של כוחות אוגדה 162 פשטו על אזור שבתוכו בית קברות במזרח רפיח, איתרו הלוחמים כמות גדולה של נשק ומשגרי רקטות - כך דיווח היום (חמישי) צה"ל. בנוסף, הכוח איתר גם מנהרות רבות.

השבוע, במהלך פעילות מבצעית נתקלו הלוחמים במחבלים שיצאו מפיר מנהרה וירו לעבר הכוחות. לאחר קרב, לוחמי אוגדה 162 חיסלו אותם. מיד לאחר מכן, הכוחות זיהו ארבעה מחבלים נוספים שיצאו מתוך מבנה סמוך, הכווינו כלי טיס של חיל האוויר שהשמיד את המבנה וחיסל את המחבלים.

בנוסף, הכוחות ממשיכים לפעול באופן מדויק בשכונת 'ברזיל' ואזור 'שבורה' ברפיח, תוך המנעות ככל הניתן מפגיעה באוכלוסייה אזרחית ולאחר שהאזרחים התפנו. לוחמי חטיבה 401 איתרו משגר רקטות מוכן לשיגור לעבר כוחותינו. צוותים של חטיבת הנח"ל וגבעתי מאתרים ומשמידים פירים ומשגרים באזור. בנוסף, חיסלו מחבלים בהתקלויות פנים אל פנים.

כלי טיס של חיל האוויר חיסלו שלושה מחבלים בחוליית מרגמות שירו פצמ"רים לעבר כוחותינו במרחב רפיח.

אמצעי לחימה שאותרו במרחב רפיח. דובר צה"ל
נשק שאותר בבית עלמין במזרח רפיח/דובר צה"ל
תיעוד של כוחות צוות הקרב של חטיבת גבעתי ברפיח, 23 במאי 2024. דובר צה"ל
תיעוד של כוחות חטיבת גבעתי במהלך הפשיטה בבית העלמין במזרח רפיח/דובר צה"ל

בנוסף, צה"ל דיווח כי לוחמי חטיבה 401 איתרו משגר רקטות מוכן לשיגור לעבר כוחותינו. צוותים של חטיבת הנח"ל וגבעתי מאתרים ומשמידים פירים ומשגרים באזור. בנוסף, חיסלו מחבלים בהתקלויות פנים אל פנים.

כלי טיס של חיל האוויר חיסלו שלושה מחבלים בחוליית מרגמות שירו פצמ"רים לעבר כוחותינו במרחב רפיח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully