וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר סגירת התלונה נגד עמית חדד - עדת המפתח בתיק נגד נתניהו דורשת את נימוקי ההחלטה

עודכן לאחרונה: 23.5.2024 / 9:23

הדס קליין, עדת המפתח ב"תיק המתנות", קבלה במכתב נגד ההחלטה המהירה לסגור את התלונות שהגישה נגד עורך דינו של נתניהו. "להפתעתי, בניגוד לכללי לשכת עו"ד - לא ציינתם מהם נימוקי ההחלטה לגנוז את התלונה", כתבה במכתב לוועדת האתיקה הארצית בלשכת עורכי הדין

בווידאו: הדס קליין על דוכן העדים במשפט נתניהו/מערכת וואלה!

הדס קליין, עדת מפתח בתיק 1000, נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, פנתה היום (חמישי) לוועדת האתיקה הארצית של לשכת עורכי הדין בנודע לתלונות שהגישה נגד סנגורו של ראש הממשלה, עורך הדין עמית חדד. במכתבה, קבלה קליין נגד מהירות סגירת התלונות וביקשה לשמוע את הנימוקים שהובילו להחלטה זו.

"להפתעתי, בניגוד לקבוע בסעיף 8 לכללי לשכת עורכי הדין - לא ציינתם בהודעתכם מהם נימוקי ההחלטה לגנוז את התלונה", כתבה קליין והוסיפה: "אבקש לקבל את נימוקיכם לגניזת התלונה בטרם אחליט אם לממש את זכותי לפנות לקובל נוסף".

הדס קליין, עמית חדד. יונתן זינדל, פלאש 90
"אבקש לקבל את נימוקיכם לגניזת התלונה"/פלאש 90, יונתן זינדל

נזכיר כי חדד ופרקליטות המדינה פנו לאותה ועדת אתיקה על מנת שזו תכריע האם עו"ד חדד יוכל לייצג גם את עד המדינה שלמה פילבר בשימוע שהפרקליטות עורכת לו כדי לבטל לו את הסכם עד המדינה.

אמש דווח כאמור כי ועדת האתיקה סגרה את התלונה של הדס קליין נגד עו"ד עמית חדד. לפני כחודש הגישה קליין תלונה לוועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין בתל אביב נגד סנגורו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שם טענה כי במהלך חקירה נגדית של השוטר לשעבר דני יופה חדד כינה אותה "עדה מסוכנת שנמצאת בהפגנות עם שלטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully