וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהוד ברק שלח מכתב התראה לפעיל הליכוד שטען: רה"מ לשעבר "יזם את מתקפת חמאס"

עודכן לאחרונה: 23.5.2024 / 9:01

ברק הודיע כי פתח בהליך משפטי נגד כמה פעילים ברשתות החברתיות שלטענתו "הפיצו שקרים נטולי בסיס כדי לפגוע בשמו הטוב". מחבר הליכוד, רמי בן יהודה, דרש פיצוי על סך 50 אלף שקלים והתנצלות. "האינטרס של מפיצי השקרים - ניסיון להפחית מאחריותו של נתניהו לאסון הנורא"

בווידאו: בבית משפט השלום בירושלים התקיים דיון הקראה של כתב אישום נגד פעיל הליכוד רמי בן יהודה/שלומי הלר

ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, הודיע הבוקר (חמישי) כי פתח בהליך משפטי נגד כמה פעילים ברשתות החברתיות שלטענתו "הפיצו שקרים נטולי בסיס על מנת לפגוע בשמו הטוב". בין הפעילים שקיבלו מכתב התראה מראש הממשלה לשעבר, גם רמי בן יהודה, פעיל וחבר הליכוד.

בהצהרה שפרסם ברק לתקשורת, נכתב: "לאחר אירועי 7 באוקטובר החלו משתמשים ברשתות החברתיות להפיץ טענות כוזבות, שיש בהן תמיכה לגדולי אויבי ישראל, לפיהן אהוד ברק 'יזם' את מתקפת החמאס. הייתה זו נורת אזהרה שיש בה לחדד ולהזכיר, כי הפצת השקרים ברשתות החברתיות אינה רק כלי פסול במאבקים פוליטיים, אלא יש בה סכנה אסטרטגית, וגרימה לנזקים לביטחון המדינה".

במכתב, טען ברק: "האינטרס של מפיצי השקרים ברור, ניסיון להפחית מאחריותו של נתניהו לאסון הנורא ביותר שאירע לעם היהודי מאז השואה. אך בטענות חמורות אלה, יש יותר מאשר ניסיון לפגוע במר ברק, שכן הן מהוות חיזוק תודעתי לנרטיבים שקריים המופצים ברחבי העולם ע"י מבקשי רעתה של ישראל".

אהוד ברק לצד בובה בדמותו של בנימין נתניהו.הפגנה נגד המהפכה המשפטית בתל אביב. 25 בפברואר 2023. ראובן קסטרו
"בטענות חמורות אלה, יש יותר מאשר ניסיון לפגוע במר ברק"/ראובן קסטרו

במכתב ההתראה לפני תביעה ששלח לפעיל הליכוד, רמי בן יהודה, האשימו עורכי דינו של ברק, עודד גזית ואלירם בקל: "פרסמת בעמוד הטוויטר שלך פרסומים שקריים בעניינו של מברק ברק, בהם טענת כי 'המחבל ברק יזם מלחמה נגד ישראל' וכי מר ברק הינו 'פדופיל'. פרסומים אלה מצטברים לפרסומים רבים שפרסמת בשנים האחרונות ובהם לשון הרע נגד מר ברק".

במכתב ההתראה נדרש בן יהודה לשלם לברק פיצוי על סך 50 אלף שקלים. מעבר לפיצוי הכספי, נדרש בן יהודה להסיר את כל הפרסומים השקריים שפרסם נגד אהוד ברק בתוך 12 שעות. כמו כן, פעיל הליכוד נדרש לפרסם הודעת התנצלות בנוסח שהוכתבה לו מראש: "המידע שפרסמתי היה שקרי, לכן מחקתי את כל הציוצים, אני חוזר בי ומתנצל על הפגיעה שגרמתי למר ברק". בנוסף עליו לנעוץ את הפרסום הנ"ל בראש עמוד הטוויטר שלו למשך 28 ימים לפחות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
רמי בן יהודה בדיון בבית משפט השלום בתל אביב ב-18 בדצמבר 2022.. אבשלום ששוני, פלאש 90
נדרש לשלם לברק פיצוי על סך 50 אלף שקלים. פעיל הליכוד בן יהודה/פלאש 90, אבשלום ששוני

במכתב שפרסם ראש הממשלה לשעבר לתקשורת, ביקר גם את התנהלות הממשלה: "ניתן היה לקוות כי הנהגת המדינה תוקיע הפצת תיאוריות כזב שכאלה, אולם זו לא פצתה פה, ובמחדלה היא מאפשרת לתיאוריות כוזבות להמשיך ולהתפתח במדגרה הרעילה של הרשתות החברתיות".

עורכי דינו של ברק הוסיפו: "זה מאבק ארוך ומתמשך. ברק נחוש לעשות ככל הניתן לפגוע באותה מערכת שהורסת את החברה הישראלית, ומהווה איום קיומי על חוסנה של המדינה. מצער מאוד שאין בהנהגה הנוכחית מי שפועל למגר את התופעה, אלא להפך, נראה שהוא ניזון ממנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully