וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל הודיע על מפקד חדש לסיירת מטכ"ל: "מתחייב לפעול בענייניות ובצניעות"

עודכן לאחרונה: 23.5.2024 / 9:03

אל"ם נ' נכנס לתפקיד הבכיר ביחידה המובחרת במקומו של אל"ם י' שכיהן בתפקיד בשנתיים וחצי האחרונות. "לכל דור ביחידה היה את האתגר שלו, המלחמה היא האתגר שלנו", אמר המפקד הנכנס. "המחויבות שלנו - החזרת החטופים והכרעת חמאס". אהרון חליוה: "יש לעם ישראל על מי לסמוך"

בווידאו: הלוחמים שהשתתפו במבצע אנטבה משחזרים את המבצע והחגיגות בישראל עם הצלחתו/צילום: ארכיון צה"ל ומערכת הביטחון

צה"ל הודיע היום (חמישי) כי אל"ם נ' נכנס לתפקיד מפקד סיירת מטכ"ל, במקומו של אל"ם י', שכיהן בתפקיד בשנתיים וחצי האחרונות.

טקס חילופי המפקדים נערך שלשום בראשות ראש אגף המודיעין אלוף אהרון חליוה ומפקד מערך המבצעים המיוחדים תא"ל ע', ובהשתתפות מפקדים לשעבר, משרתי היחידה, המשפחות השכולות ומוזמנים נוספים.

"ב-7 באוקטובר רוח הלחימה של כל היחידה בריצה קדימה אל תוך האש והתופת במטרה להציל כמה שיותר מאזרחי ישראל, לחימה שנמשכת מאז ועד היום ראויים לכל ציון", אמר ראש אגף המודיעין, אלוף אהרון חליוה, "מפקדים וחיילים שפגשתי לאורך כל הדרך מאפשרים לי לומר שיש לעם ישראל על מי לסמוך הם כולם ערכיים ומקצועיים אשר יעשו הכל למען השגת מטרות המלחמה".

מפקד חדש לסיירת מטכ"ל. דובר צהל, צילום מסך
"היחידה הוכיחה גם כי ניתן להמשיך וללחום ובד בבד לחבק את המשפחות השכולות ולתמוך בפצועים". טקס החלפת מפקד סיירת מטכ"ל/צילום מסך, דובר צהל

"היחידה הוכיחה גם כי ניתן להמשיך וללחום ובד בבד לחבק את המשפחות השכולות ולתמוך בפצועים", נאם מפקד מערך המבצעים המיוחדים, תא"ל ע', "י', אתה משאיר אחריך יחידה נחושה, דינמית, נוכחת, משפיעה שערוכה להמשיך ולהילחם ללא לאות, בכל מקום, בכל זמן ובכל משימה אליה תדרש. תודה על הכל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מפקד חדש לסיירת מטכ"ל. דובר צהל, צילום מסך
"המלחמה נמשכת ועד סופה המיוחל היא תמשיך להיות המשימה העיקרית שלנו". טקס החלפת מפקד סיירת מטכ"ל/צילום מסך, דובר צהל

"אני מתחייב בשמי ובשמכם לפעול בענייניות, במקצוענות ומתוך צניעות, הערכה ואמון, זו הדרך שלנו", סיכם מפקד סיירת מטכ"ל, אל"ם נ', "לכל דור ביחידה היה את האתגר שלו, המלחמה היא האתגר המרכזי שלנו. המלחמה נמשכת ועד סופה המיוחל היא תמשיך להיות המשימה העיקרית שלנו ותדרוש מאיתנו את אותם הדברים ביתר שאת. המחוייבות המלאה שלנו היא למשימת החזרת החטופים ולהכרעת חמאס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully