וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני הישיבה הערב: כל חברי קבינט המלחמה נפגשו עם משפחות החטופים - חוץ מנתניהו ודרמר

עודכן לאחרונה: 22.5.2024 / 20:51

רוב חברי קבינט המלחמה נענו היום לדרישת מטה משפחות החטופים להיפגש לפני ישיבתם הערב, מלבד ראש הממשלה והשר רון דרמר. במהלך היום נפגשו נציגים של המטה עם שר הביטחון יואב גלנט, השרים בני גנץ וגדי איזנקוט, ויו"ר ש"ס אריה דרעי

נתניהו: "הכוונה של מספר מדינות באירופה להכיר במדינה פלסטינית - פרס לטרור"/מערכת וואלה

רוב חברי קבינט המלחמה נענו היום (רביעי) לדרישת מטה משפחות החטופים להיפגש לפני ישיבתם הערב, מלבד ראש הממשלה בנימין נתניהו והשר רון דרמר. במהלך היום נפגשו נציגים של המטה עם שר הביטחון יואב גלנט, השרים בני גנץ וגדי איזנקוט, ויו"ר ש"ס אריה דרעי. כאמור, ראש הממשלה נתניהו והשר דרמר לא נענו לבקשה.

יו"ר ש"ס אריה דרעי אמר: "כחלק מסדרת פגישות שאני מקיים מאז פרוץ המלחמה עם משפחות החטופים, סיימתי כעת מפגש נוסף עם משפחות החטופים, שמעתי את כאבן הגדול והבלתי נתפס, חיזקתי אותן והדגשתי את המחויבות המוחלטת של ממשלת ישראל לעשות כל שניתן להשיבם הביתה במהרה".

רון דרמר, בנימין נתניהו. יונתן זינדל,  MARC ISRAEL SELLEM/POOL, פלאש 90
רון דרמר, בנימין נתניהו/פלאש 90, יונתן זינדל, MARC ISRAEL SELLEM/POOL

כינוס קבינט המלחמה מגיע לאחר שמוקדם יותר היום פרסמו מטה המשפחות את סרטון חטיפת התצפיתניות ב-7 באוקטובר. סרטון, שאורכו 03:10 דקות, נערך וצונזר, והוא אינו כולל חלקים קשים לצפייה, הכוללים את הנרצחים הרבים בבסיס נחל עוז, את הנרצחים בתוך המיגונית ממנה נחטפו התצפיתניות, וקטעי אלימות רבים. הוא מראה את היחס האלים, המשפיל והמבזה שעברו הבנות ביום חטיפתן, ומעיד על הפחד העצום שנשקף דרך עיניהן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
"תסתכלו להן בעיניים": כך נחטפו התצפיתניות ב-7 באוקטובר/מערכת וואלה

בסרטון נראות נראות החיילות כשהן נאזקות ומבוהלות. בהמחבלים הורו להן לשבת, וצעקו לעברן: "האחים שלנו מתו בגללכן - נירה בכן כולכן". לאחר מכן נראים המחבלים מתפללים לצד הבנות האזוקות מאחור. בהמשך נראים המחבלים מובילים את החיילות לג'יפ - כשברקע קולות ירי כבד. בסיום הסרטון נראות התצפיתניות בתוך הג'יפ מובלות בדרך לעזה.

  • עוד באותו נושא:
  • קבינט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully