וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: 3 לוחמי צה"ל נפלו בקרבות ברצועת עזה

עודכן לאחרונה: 22.5.2024 / 20:26

החללים הם רס"ר במיל' גדעון חי דירוא, לוחם יחידת יהל"ם בן 33 מתל אביב, וסרן ישראל יודקין, בן 22 מכפר חב"ד וסמ"ר אליהו (אלי) חיים אמסלם, בן 21 מרעננה, לוחמים בחטיבת כפיר. גדעון הותיר אחריו אישה. מנהל בית הספר בו התחנך אלי: "נער שובה לב שהיה גאה בהיותו לוחם"

אחרי פרסום סרטון החטופות: קריאה להפגנת ענק בת"א/מערכת וואלה

צה"ל התיר הערב (רביעי) לפרסום את שמותיהם של שלושה לוחמי צה"ל שנפלו בקרבות בצפון רצועת עזה.

החללים הם רס"ר במיל' גדעון חי דירוא, לוחם ביחידת יהל"ם בן 33 מתל אביב, שנפגע כתוצאה מפיצוץ מטען במבנה, וסרן ישראל יודקין, בן 22 מכפר חב"ד וסמ"ר אליהו (אלי) חיים אמסלם, בן 21 מרעננה, לוחמים בגדוד 97 של חטיבת כפיר, שנפגעו כתוצאה מירי צלף. השלושה נפלו בקרבות בצפון רצועת עזה.

עוד נמסר כי באירוע בו נפל רס"ר גדעון חי דירוא, נפצעו באורח קשה קצין לוחם מגדוד 97, חטיבת כפיר, ולוחם במילואים מיחידת יהל"ם, חיל ההנדסה הקרבית. באירוע בו נפלו סרן ישראל יודקין וסמ"ר אליהו (אלי) חיים אמסלם, נפצע באורח קשה לוחם בגדוד 97, חטיבת כפיר.

בנוסף, לוחם מילואים בגדוד 9263, חטיבה 226, נפצע מוקדם יותר היום באורח קשה בתאונה מבצעית בגבול הצפון.

הותר לפרסום: שלושה חיילי צה"ל נהרגו בקרבות ברצועת עזה 22 במאי 2024. דובר צה"ל
הותר לפרסום: שלושה חיילי צה"ל נהרגו בקרבות ברצועת עזה 22 במאי 2024/דובר צה"ל

בעיריית רעננה, מקום מגוריו של אליהו חיים אמסלם, הגיבו לנפילתו. "בצער רב ובכאב גדול אנו מודיעים על נפילתו בקרב של בן העיר רעננה שעלה עם משפחתו לארץ מצרפת בשנת 2015, והוא בוגר תיכון אמי"ת כפר בתיה בעיר. הותיר אחריו במותו את הוריו ג'ק ואלכסנדרה ואחיו יחזקאל וגילה.

מסע הלווייתו של יצא מחר בשעה 11:15 מבית המשפחה ברחוב החשמונאים 32 לבית העלמין הצבאי ברחוב קלוזנר רעננה. ההלוויה תתקיים בשעה 12:00".

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא, הגיב גם הוא לידיעה. "רעננה שבורה וכואבת על נפילתו של סמ"ר אליהו אלי חיים אמסלם, מטובי בניה של העיר, אשר חירף את נפשו למען ביטחון המדינה. אנו מחבקים את בני משפחת אמסלם, ומלווים אותה בשעתה הקשה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הרב יוני ברלין, מנהל "אמית כפר בתיה" ברעננה בו למד אליהו, מסר כי בית הספר "אבל על נפילתו של נער נפלא, שרצה לתרום לחברה, להגן על המדינה ועל עם ישראל ושילם על כך בחייו". איזבל סוויד, המחנכת שלו בתיכון, ספדה לו וסיפרה כי היה "נער מהמם בעל חיוך כובש שלא ויתר לעצמו אף פעם, ולמרות קשיי השפה וההסתגלות כעולה חדש סיים את לימודיו בהצלחה וזכה לתעודת בגרות איכותית. תלמיד שחלם להיות חייל קרבי, נער שאהב ללמוד תורה והלך תמיד עם חיוך על השפתיים".

ירון כרמי שהיה מנהלו בתיכון סיפר: "אלי נולד למשפחה אידאליסטית אשר עשתה עליה מצרפת וגדל להיות נער שובה לב, ערכי, אהוב ואוהב. הוא ידע שילך להיות לוחם, היה גאה בכך והאמין שזו חובתו. תלמיד למופת, שכיבד את הוריו ואת מוריו והצטיין בלימודים למרות שלא היה לו קל".

עדי צוברי, המנהלת והיועצת, שיתפה גם היא. "אלי היה אהוב על כל החברים, הוא אהב לטייל בארץ, היה מחובר בכל מאודו לתורה ולמצוות והיה פעיל בבית חב"ד הפועל בקהילת העולים מצרפת ברעננה. בית הספר מחבק את הוריו ואת כל המשפחה בשעה כה קשה".

בכפר חב"ד הגיבו לנפילתו של החלל ישראל יודקין. "ישראל הוא בנם של וותיקי התושבים בכפר חב"ד. ועד הכפר יחד עם תושביו עומדים לצד המשפחה בשעות הקשות ומתפללים יחד לניצחון עם ישראל על האויבים ולחזרתם של כלל החטופים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully