וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגמות, נשקים ומטענים: כוחות הביטחון חיסלו מחבלי חמאס בבית ספר של אונר"א

עודכן לאחרונה: 22.5.2024 / 12:09

מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו את המתחם - בהובלת אוגדת עזה ובהכוונה מודיעינית של אמ"ן ושב"כ. בתום השמדת המתחם נשמעו פיצוצים רבים שהעידו על הימצאות אמצעי לחימה במקום. מצה"ל נמסר כי התקיפה הייתה מדוייקת בכדי להימנע ככל הניתן מפגיעה בבלתי מעורבים

מרגמות, נשקים ומטענים: כוחות הביטחון חיסלו מחבלי חמאס בתוך בית ספר של אונר״א/דובר צה"ל

כוחות הביטחון חיסלו היום (רביעי) מחבלי חמאס שהסתתרו בבית ספר של אונר"א. במקום נתפסו גם נשקים, מרגמות ואמצעי לחימה שהיו בחזקת ארגון הטרור. מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו את המתחם - בהובלת אוגדת עזה ובהכוונה מודיעינית של אמ"ן ושב"כ.

מצה"ל נמסר כי התקיפה תוכננה בקפידה תוך שימוש בחימוש מדויק והימנעות ככל הניתן מפגיעה בבלתי מעורבים. בתום השמדת המתחם נשמעו פיצוצי משנה רבים שהעידו על הימצאות של אמצעי לחימה במקום.

מרגמות, נשקים ומטענים: כוחות הביטחון חיסלו מחבלי חמאס בתוך בית ספר של אונר״א.22 במאי 2024. דובר צה"ל
מרגמות, נשקים ומטענים: כוחות הביטחון חיסלו מחבלי חמאס בתוך בית ספר של אונר״א.22 במאי 2024/דובר צה"ל

בתוך כך, המודיעין האמריקני העריך כי רק 33% ממחבלי חמאס חוסלו בעזה וכי 65% ממנהרות ארגון הטרור עדיין פעילות - כך דווח הבוקר באתר פוליטיקו. עוד דווח כי גורמים בממשל האמריקני מודאגים מכך שחמאס הצליח לגייס פעילים חדשים לשורות ארגון הטרור במהלך המלחמה - ככל הנראה אלפים.

עוד דווח כי גורמים בממשל האמריקני מתחו ביקורת ביקורת על כך שישראל לא הצליחה לאחוז בחלקים ברצועה אחרי ש"טיהרה" אותם ממחבלים - וכך אפשרה לחמאס לגייס נוספים לשורותיו. נראה כי מחבלים הצליחו להתערות באוכלוסייה האזרחית ואחרים הסתתרו במנהרות מתחת לאדמה - לכן ישראל לא מצליחה להגיע אליהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully