וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: שטח ההילולה בהר מירון - שטח צבאי סגור

עודכן לאחרונה: 21.5.2024 / 23:36

מפקד פיקוד העורף חתם על הצו לסגירת השטח במרחב מירון, והוא יהיה בתוקף עד ליום שני 27 במאי בשעה 12:00. פיקוד העורף מבהיר כי הכניסה למרחב אסורה בהחלט, ומבקש מהציבור לגלות עירנות. "כל הגעה לשטח הסגור היא בהתאם להיתרים שניתנו מכוח החוק"

קוויק: מטח רקטות כבד להר מירון/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א'

לקראת אירוע הלילולת הרשב"י בהר מירון בל"ג בעומר, מפקד פיקוד העורף חתם הערב (שלישי) על צו לסגירת השטח במרחב מירון. הצו נכנס לתוקפו החל מהיום, ועד ליום שני 27 במאי בשעה 12:00.

פיקוד העורף מבהיר כי הכניסה למרחב מירון אסורה בהחלט ומבקש מהציבור לגלות עירנות ולא להיכנס למרחב. "כל הגעה לשטח הסגור היא בהתאם להיתרים שניתנו מכוח החוק. הגעה לשטח הסגור ללא תיאום ואישור מראש מסכנת את ביטחון הציבור וחיי האדם", נמסר.

ציון קברו של רבי שמעון בר יוחאי במירון. אלי אשכנזי
ציון קברו של רבי שמעון בר יוחאי במירון/אלי אשכנזי
הגג של ציון הקבר ולצידו העמוד שבו תהיה ההדלקה המרכזית שתעשה על ידי חסידות בויאן. אלי אשכנזי
הגג של ציון הקבר ולצידו העמוד שבו תהיה ההדלקה המרכזית שתעשה על ידי חסידות בויאן/אלי אשכנזי

כזכור, מוקדם יותר היום, אישרה מליאת הכנסת בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק להסדרת אירוע הילולת רבי שמעון בר יוחאי בהר מירון, לפיה יתקיימו שלושה אירועי הדלקה בלבד ובזמנים שונים: אירוע הדלקה מרכזי שייערך במתחם קבר רבי שמעון בר יוחאי ושניים נוספים במתחם בני עקיבא.

עוד מוצע כי אירועי ההדלקה יערכו על ידי מי שקיבל היתר משר ירושלים ומסורת ישראל, וזאת, בכפוף לאישורם של גורמי משטרה, כבאות ומהנדס רישוי כדי להבטיח את בטיחות האירוע. בנוסף מוצע לקבוע הגבלה על כניסה ושהייה במתחם מירון כולו - כך ששהייה במתחם תחייב החזקה של היתר שהייה, וכן כי תוגבל כניסה ושהייה ביחס לשוהים במתחם קבר רבי שמעון בר יוחאי ומתחם בני עקיבא בכל רגע נתון בזמן ההילולה לעד 30 אנשים, אשר יקבלו היתרי שהייה מיוחדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully