וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלנט ללוחמים: "מדינת ישראל נמצאת תחת התקפה - לא רק של גורמי טרור שיורים"

עודכן לאחרונה: 21.5.2024 / 20:18

שר הביטחון אמר לחיילי גולני בגזרה הצפונית כי "אין לאף אחד בעולם זכות לבקר את מדינת ישראל ואת הדרך בה אנו נלחמים - זו המלחמה הצודקת ביותר בתולדות מדינת ישראל". בנוסף, התייחס למלחמה ברצועה: "יש כוחות שלוחמים עכשיו ברפיח ובג'באליה - אנחנו את חמאס מפרקים"

השר גלנט עונה להאג: "זו המלחמה הצודקת ביותר בתולדותינו"/תקשורת שר הביטחון

שר הביטחון יואב גלנט, סייר היום (שלישי) במרחב הר דב שבצפון יחד עם מפקד חטיבה 188 אלוף-משנה אור וולוז'ינסקי ומפקדי הגדודים הפועלים בגזרה. בשיחה שקיים עם לוחמי גולני התייחס לבקשה לצו מעצר נגדו מהאג, וטען כי "מדינת ישראל נמצאת תחת התקפה שהיא לא רק התקפה של גורמי טרור שיורים".

"יש מאבק בשביל לשלול מאיתנו את הזכות להגן על עצמנו וזה מונע דרך גורמים עוינים - ברשות הפלסטינית, בחמאס, במקומות אחרים, חיזבאללה, איראן, שההיגיון של זה זה גם מערכה בינלאומית", הצהיר גלנט. "מי שתוקף את ראש הממשלה או את שר הביטחון ורוצה לקחת אותם לבית הדין בהאג תוקף את חיילי צה"ל".

גלנט ביקר בחריפות את בית הדין הבינלאומי, ואמר כי הם יחלמו בתופעה עד שתחוסל. "אין לאף אחד בעולם זכות מוסרית לבקר את מדינת ישראל ואת היכולות שלה ואת הדרך שבה אנחנו נוהגים", אמר. "חשוב לי מאוד שאתם תבינו שאנחנו נלחמים במלחמה הכי צודקת שמדינת ישראל נלחמה אי פעם. מי שעכשיו מנסה לתקוף אותנו דרך כל מיני בתי דין בינלאומיים זה רוצחים שהרגו ילדים ואנסו נשים וחטפו זקנים שחלק מהם ניצולי שואה ומחזיקם אותם בעזה. לכן, אנחנו עם התופעת רשע הזאת אנחנו נלחמים עד שאנחנו מחסלים אותה. אז שוב, תודה והערכה קודם כל למפקדים משמובילים את הכוחות".

טקס יום הזיכרון בקרית שאול , 13 במאי 2024. אורי סלע
"עם התופעת רשע הזאת אנחנו נלחמים עד שאנחנו מחסלים אותה". שר הביטחון יואב גלנט/אורי סלע

השר גלנט קיבל סקירה על פעילות הכוחות במשימות ההגנה על היישובים ובפעולות ההתקפה נגד מחבלי חיזבאללה, ועמד על האתגרים המשתנים והצורך בגביית מחיר כבד מהאויב. בנוסף, גם שמע מהם על הלחימה ברצועת עזה ועל המעבר לגבול הצפון.

"בזמן שאתם נמצאים כאן ומחזיקים את הצפון יש כוחות שלוחמים עכשיו ברפיח ובג'באלייה והכוחות האלה מבצעים את המשימות - אנחנו את ארגון החמאס מפרקים", אמר גלנט.

"הלחימה הלחימה בדרום נתנה לצה"ל הרבה מאוד ניסיון שמשרת אותנו למה שקורה בצפון. שאנחנו היינו בדרום, אני זוכר את השבועות הראשונים שהלכתי ודיברתי עם הלוחמים בשטח, כולם הסיבור לי שאנחנו לא נעשה כלום, ראיתם מה נעשה ועוד נעשה - תתכוננו. משימת הגנה היא משימה יותר קשה ממשימת התקפה, צריך כל הזמן להיות בכוננות, כל הזמן להיות בערנות, כל הזמן להיות מוכנים לדברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully