וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן טיסה מלונדון: נוסע נהרג ו-71 נפצעו במערבולת אוויר "חמורה"

עודכן לאחרונה: 21.5.2024 / 20:41

מטוס בואינג 777 של חברת סינגפור איירליינס היה בדרכו מבריטניה לסינגפור, כשנקלע למערבולת האוויר, אחת התופעות השכיחות ביותר בטיסות. הטיסה נאלצה לנחות נחיתת חירום בתאילנד

טיסת סינגפור איירליינס שנחתה נחיתת חירום, 21 במאי 2024. רויטרס
טיסת סינגפור איירליינס שנחתה נחיתת חירום, 21 במאי 2024/רויטרס

אדם אחד נהרג וכ-70 נוסעים נוספים נפצעו היום (שלישי) בעת שמטוס בואינג 777 נקלע ל"מערבולת חמורה" בדרכו מלונדון לסינגפור - כך הודיעה חברת סינגפור איירליינס.

החברה מסרה כי על המטוס, שנאלץ לנחות בבנגקוק, היו 211 נוסעים ו-18 אנשי צוות. לפי הודעתה טיסה SQ321 המריאה מנמל התעופה הית'רו בלונדון ו"נתקלה במערבולת חמורה בדרך".

החברה אמרה שהטיסה נקלעה למערבולת בגובה של 11,300 מטר מעל אגן אירוואדי במיאנמר. נתוני מעקב הטיסה הראו שהיא צנחה יותר מ-1,800 מטר בתוך חמש דקות בלבד, מה שגרם לפציעות ראש מרובות בקרב הנוסעים.

המטוס הוסט לבנגקוק ונחת בשעה 15:45 לפי שעון מקומי. בית החולים סאמיטיבג' סטרינאקרין בבנגקוק אמר ש-71 איש פונו לטיפול, שישה מהם פצועים קשה. מבין הנוסעים, 56 היו אוסטרלים, 47 בריטים ו-41 סינגפורים. עם נחיתת המטוס, רכבי חירום דהרו על המסלול בנמל התעופה הראשי של בירת תאילנד, שבה החלה העונה הגשומה המלווה בסופות רעמים.

"אנו מתנצלים עמוקות על החוויה הטראומטית שספגו הנוסעים ואנשי הצוות שלנו בטיסה זו. אנו מספקים את כל הסיוע הדרוש בזמן קשה זה", מסרה סינגפור איירליינס. "אנחנו עובדים עם הרשויות המקומיות בתאילנד כדי לספק את הסיוע הרפואי הדרוש, ושולחים צוות לבנגקוק כדי לספק כל סיוע נוסף הנדרש".

משרד התחבורה של סינגפור הודיע ​​שישלח חוקרים לבנגקוק, בעוד שהנשיא ת'רמן שנמוגרטנם אמר כי "עלינו לקוות ולהתפלל" שהפצועים יחלימו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully