וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס תכנן 7 באוקטובר נוסף? צה"ל איתר ברפיח ציוד לפריצת גדרות

עודכן לאחרונה: 21.5.2024 / 19:02

כוחות צה"ל מעמיקים את הפעולה ברפיח, ובהמלך הפשיטות איתרו הלוחמים מבנה ובתוכו אמצעי לחימה רבים ביניהם ציוד מיגון, מטענים, נשקים, טילי נ"ט, ציוד וכלים שמיועדים לפריצת גדרות. בנוסף אותר פיר תת קרקעי ובו מחסן אמל"ח עם טילי נ"ט לטווח קצר

תיעוד מפעולות כוחות גדוד 932 ברפיח/דובר צה"ל

לוחמי צוות הקרב של חטיבה 401 ממשיכים את הפעולה ברפיח. הלוחמים מבצעים פשיטות ממוקדות על תשתיות הטרור ומבנים חשודים מהם ירו מחבלי חמאס לעבר כוחות צה"ל. במהלך הפעילות הלוחמים חיסלו עשרות מחבלים במזרח רפיח.

לוחמי גדוד 932 ביצעו פעילות להשמדת תשתיות טרור, ובמהלך הפעילות הלוחמים סרקו מבנה ובתוכו איתרו אמצעי לחימה רבים ביניהם ציוד מיגון, מטענים, נשקים, טילי נ"ט, ציוד וכלים שמיועדים לפריצת גדרות. במהלך סריקות במרחב לוחמי הגדוד איתרו פיר תת קרקעי ובו מחסן אמל"ח עם טילי נ"ט לטווח קצר, רימונים, נשקים ומטענים. מחסן זה היה מיועד לביצוע מתקפות של מחבלים כנגד כוחות צה"ל. הפיר והאמל"ח הושמדו.

תיעוד של אמצעי הלחימה שאותרו במבנה על ידי כוחות צה"ל ברפיח. דובר צה"ל
תיעוד של אמצעי הלחימה שאותרו במבנה על ידי כוחות צה"ל ברפיח/דובר צה"ל
תיעוד של אמצעי הלחימה שאותרו במבנה על ידי כוחות צה"ל ברפיח. דובר צה"ל
תיעוד של אמצעי הלחימה שאותרו במבנה על ידי כוחות צה"ל ברפיח/דובר צה"ל

ביממה האחרונה חוסלו כ-20 מחבלים, כשלוחמי גבעתי ממשיך לפעול ולהוציא פשיטות באזור רפיח, לאתר אמצעי אמצעי לחימה ולחסל מחבלים. לפי הערכות בצבא, מתוך 1.2 מיליון פלסטינים שעברו אל רפיח בעקבות הפעילות בצפון ומרכז הרצועה, נעו בשבועות האחרונים מרפיח לאזור המואסי ודיר אל-בלאח שמצפון כ-950,000 פלסטינים, מרביתם מרצון. לפי הערכות נותרו ברפיח כ-300,000 פלסטינים.

אוגדה 162, בפיקודו של תא"ל איציק כהן, השתלטה עד כה על מעבר רפיח, במבצע מיוחד בו השתתפו שייטת 13 וצוות קרב חטיבתי (צק"ח) 401 ולאחר מכן השתלטו על שני שליש מציר פילדלפי. צק"ח גבעתי השתלט בתחילה על אזור דהניה והחל בשבוע האחרון לתמרן לתוך השכונות המזרחיות של רפיח בדגש על שכונת ברזיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully