וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: איים ברצח על רופאים - תוך שכרך חבל סביב צווארו

עודכן לאחרונה: 21.5.2024 / 16:04

כתב אישום בגין איומים הוגש נגד תושב יקנעם עילית, שביצע את המעשים בשבוע שעבר בבית החולים שער מנשה. "אני אמצא את הכתובת של כולכם פה ואשים לכם מטענים ברכב", אמר לשוטרים עם הגעתם למקום

בוידאו: גבר בן 58 איים להתאבד כי לא חגגו לו יום הולדת/שימוש לפי סעיף 27 א' לחוץ זכויות יוצרים

כתב אישום הוגש אתמול (שני) בבית משפט השלום בחדרה נגד פרנקלין דוידוב, תושב יקנעם עילית בן 36, בגין איומים שביצע כנגד רופאים בבית החולים שער מנשה.

האירוע התרחש ביום שני שעבר, אז התפרץ לחדרי טיפולים דוידוב ואיים ברצח על הרופאים ועל קב"טית המרכז הרפואי. "אני ארצח את ד"ר... ואני ארצח את ד"ר...", אמר, תוך שנקב בשמות הרופאים המלאים. לדבריו, אחת הרופאות במחלקה המשפטית של בית החולים כתבה עליו חוות דעת לפני שנה וחצי, "ובגללה ישבתי בכלא".

המשטרה עצרה 4 חשודים במעורבות ברצח המנוחה ביאן עבאס בכפר כנ,א, 22 במאי 2023. צילום: דוברות משטרת ישראל, עיבוד תמונה
אישום: איים ברצח על רופאים - תוך שכרך חלק סביב צווארו/עיבוד תמונה, צילום: דוברות משטרת ישראל

הדרמה לא פסקה גם עם הגעת כוחות משטרה למקום, אליהם יצא מחדר שירותים כשחבל כרוך סביב צווארו והמשיך באיומיו - כל זאת בטענה שאינם מוכנים לאשפזו בכפיה. "אני אמצא את הכתובת של כולכם פה ואשים לכם מטענים ברכב", אמר.

מוקדם יותר באותו יום, במרפאת קופת חולים "מכבי" במגדל העמק, השמיע הנאשם איומים נוספים כשהתפרץ למרפאה עם סיגריה בפיו ואיים על רופאת המשפחה: "אם אני לא מתאשפז אני הולך לדקור אנשים ברחוב". בחקירתו, טען דוידוב, בעל עבר פלילי עם עבירות דומות, כי היה תחת השפעת סמים.

לפני שלוש שנים, גזרה עליו השופטת אורית קנטור בבית משפט השלום בחיפה מאסר בפועל לאחר שכמה חדשים קודם לכן איים ברצח על רופאים ומאבטחים של בית החולים רמב"ם בעיר ובבית החולים מעלה כרמל בטירת כרמל. זאת, כשבתקרית שהתרחשה ברמב"ם אחז באבנים והצית פח אשפה כדי להבהיר את רצינות כוונותיו. בבית המשפט הוא הבטיח שלא יחזור על המעשים, והשופטת הקלה בעונשו וגזרה עליו רק ארבעה חדשי מאסר בפועל.

בבית משפט השלום בחדרה, השופט אהוד קפלן יקיים בהמשך השבוע דיון לגופה של בקשת התביעה המשטרתית להאריך את המעצר עד תום ההליכים המשפטיים, ובינתיים, בהסכמת עו"ד דן גלעד המייצג את פרנקלין דוידוב מטעם הסנגוריה הציבורית ולומד את תיק החקירה אותו רק קיבל אמש, הוא האריך את המעצר עד החלטה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully