וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורבן הרצח בקריית אתא - בן מיקל, תושב העיר בן 23; טרם נעצרו חשודים

עודכן לאחרונה: 21.5.2024 / 11:38

מיקל, לשעבר מנהריה, נמצא אתמול מוטל ברחוב יוספטל שבמושב כשהוא ללא רוח חיים. צוות מד"א שהוזעק קבע את מותו במקום. מפקד מחוז חוף ניצב דני לוי שהיה בזירה הטיל את החקירה, שעוד נמצאת בראשיתה, על היחידה למאבק בפשיעה של מרחב אשר

חשד לרצח: אישה בת 29 נמצאה מתה בקריית אתא, 24 במרץ 2023/דוברות מד"א

הנרצח אתמול לפנות בוקר בקרית אתא הוא תושב העיר בן מיקל, צעיר כבן 23 לשעבר מנהריה - כך הותר היום (שלישי) לפרסום. הוא נמצא מוטל ברחוב יוספטל בקרית אתא כשהוא דקור וללא רוח חיים. צוות מד"א שהוזעק קבע את מותו במקום. מפקד מחוז חוף ניצב דני לוי שהיה בזירה הטיל את החקירה על היחידה למאבק בפשיעה של מרחב אשר. החקירה בראשיתה. טרם נעצר איש.


"כשהגענו למקום ראינו את הגבר שוכב כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל לצערנו נאלצנו לקבוע את מותו", סיפר חובש מד"א חסן ח'טיב על המקרה.

בן מיקל שנדקר למוות בקרית אתא.. באדיבות המצולמים
בן מיקל שנדקר למוות בקרית אתא./באדיבות המצולמים

שלשום, המשטרה החלה בחקירת חשד לאונס אישה בקריית אתא. דיווח ראשוני על המעשה הגיע מהמרכז הרפואי בני ציון בחיפה, שם קיים מרכז ייעודי לנפגעות תקיפה מינית שאליו פנתה האישה, תושבת העיר בשנות העשרים לחייה. מהחקירה עולה כי אתמול, בשעות הערב, כשניגשה האישה לרכבה בחניון ציבורי, סמוך למתחם איקיאה בקרית אתא - גבר שהיא לא הכירה תקף אותה ואנס אותה. היא צרחה ולאחר שביצע בה את זממו הוא נמלט מהמקום.

לפני 11 ימים, צעיר כבן 20 המוכר למשטרה נורה למוות ליד קיוסק ברחוב שיבת ציון בקריית אתא. צוותי מד"א שהגיעו למקום ביצעו בו בדיקות רפואיות, בסיומן נאלצו לקבוע את מותו. "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פציעות חודרות בגופו", סיפר חובש בכיר במד"א איתי מזור שהגיע לזירה. "ביצענו בו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו".

באותו הלילה, נורה למוות אופק נווה, רוכב אופנוע בן 20 שאותר מחוסר הכרה ברחוב לוי אשכול בראשון לציון. צוותים שהגיעו למקום ביצעו בו פעולות החייאה ופינו אותו לבית החולים בו נקבע מותו - וסימני ירי אותרו על גופו.

  • עוד באותו נושא:
  • קריית אתא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully