וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החלטה אנטישמית": בקואליציה תוקפים את הדרישה בהאג להוציא צווי מעצר נגד נתניהו וגלנט

עודכן לאחרונה: 20.5.2024 / 14:52

חברי הקואליציה תקפו את בקשת התובע בבית הדין הבינלאומי, שדרש להוציא צו גם לסינוואר. "חייבים להתעלם ממנו", הפציר בן גביר. "תאטרון שרוקד לפי הוראות מחבלים" גינה דנון. סטרוק הצטרפה: "מי שמעמיד בשורה אחת את סינוואר ואת מי שנלחם בו, לא ראוי לתואר 'בית דין'"

מחאה נגד נתניהו ביד ושם: "יזכור עם ישראל את בניו שהופקרו, אתה צריך ללכת הביתה"/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בקואליציה תוקפים את דרישת התובע בבית הדין הפלילי בהאג להוציא צו מעצר לראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון יואב גלנט, לצד צו דומה למנהיג הזרוע הצבאית בחמאס יחיא סינוואר, בצל המלחמה בעזה. "הצהרת התובע הראשי בהאג, שמעמידה בשורה אחת את רה"מ ושר הביטחון עם ראשי החמאס, מלמדת ששליחת נציגי ישראל לדיון בבית הדין האנטישמי היתה טעות חמורה מלכתחילה", גינה השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר. "ראש הממשלה ושר הביטחון חייבים להתעלם מהתובע האנטישמי של בית הדין האנטישמי, ולהורות על הגברת המתקפה נגד חמאס, עד הכרעתו המוחלטת".

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' הצטרף: "כזה מופע של צביעות ושנאת יהודים כמו של בית הדין בהאג לא ראינו מאז הפרופגנדה הנאצית. גם הנאצים דיברו בשם ה"מוסר" גם אז לא היה שם כלום מלבד אנטישמיות טובה וישנה כמו שחווינו בכל הדורות. שונאי ישראל באים והולכים, נצח ישראל לא ישקר"

"צווי המעצר הללו יהיו המסמר האחרון בפירוקו של בית הדין הפוליטי והאנטישמי הזה. ידידי ישראל והמדינות הנאורות באמת לא יוכלו לאפשר את המשך קיומו ותפקודו. כך גם ביחס לרש"פ שעומדת מאחורי ההליכים בבית הדין. הגיע הזמן להביא להפלתה ולעצירת הנזקים שהיא גורמת למדינת ישראל בעולם", הוסיף סמוטריץ'. "אני מבקש לחזק את ידיהם של ראש הממשלה ושר הביטחון. צווי המעצר שלהם הם צווי המעצר של כולנו. ישראל תמשיך להגן על עצמה ולמגר את אויביה וההיסטוריה תשפוט את מי שהתייצב לצד הנאצים של חמאס ונגד האור והטוב של מדינת ישראל".

שגריר ישראל באו"ם דני דנון במהלך ריאיון ברעננה. 28 ביולי 2020. AP
דני דנון/AP
ח"כ אורית סטרוק במחאה נגד תקציב המדינה, כיכר הבימה ת"א 02 בנובמבר 2021. ראובן קסטרו
אורית סטרוק/ראובן קסטרו

"בית דין ששם באותה קטגוריה ראש ממשלה ושר בטחון של מדינה דמוקרטית יחד עם ראשי ארגון טרור שיזמו מתקפת טרור בה נשחטו, נטבחו ונאנסו אלפי אזרחים, לא יכול להיקרא בית דין. זהו תאטרון בובות שרוקד לפי הוראות של מחבלים", גינה שגריר ישראל באו"ם לשעבר, חבר הכנסת דני דנון. "מצפה מדמוקרטיות אמיתיות לגנות את ההחלטה האנטישמית הזו".

"'בית הדין' בהאג חושף ברבים את זהותו האמתית: אנטישמיות בעניבה וגלימה", התרעמה שרת המורשת אורית סטרוק. "מי שמסוגל להעמיד בשורה אחת את מנגנון השמדת-העם של סינוואר ואת מי שנלחם נגד מנגנון ההשמדה - לא ראוי לתואר בית דין, אלא תיאטרון אבסורד אנטישמי. על ישראל לפרוש מיד מהמוסד הבזוי הזה ומההליך הנפשע שהוא מוביל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully