וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר קרעי: "מי שהכי צוהל מהאולטימטום של גנץ זה יחיא סינוואר"

עודכן לאחרונה: 20.5.2024 / 14:21

בראיון לכבוד פתיחת כנס הקיץ של הכנסת, ביקר שר התקשורת את חברו למפלגה וטען כי "גלנט הוא פרוקסי של גנץ, עושה יותר נזק מתועלת". שנשאל על המחאות נגד הממשלה אמר כי "ההפגנות משרתות את האויבים שלנו", אבל "הממשלה כאן להישאר עד סופה, היו הישגים יפים"

פתיחת כנס הקיץ של מושב הכנסת- ראיון עם שלמה קרעי/יותם רונן

השר שלמה קרעי (הליכוד) ביקר בחריפות היום (שני) את האולטימטום של השר בני גנץ וטען כי "מי שהכי צוהל מהדברים שלו זה סינוואר". בראיון שקיים עם טל שלו ויקי אדמקר לכבוד פתיחת פתיחת כנס הקיץ של הכנסת, סיפר השר קרעי על "יותר נזק מתועלת" שגלנט עושה בתפקידו, "ההישגים יפים" של הממשלה בזמן המלחמה ורפורמת השידורים שהוא מקדם.

אני שומע אותך מדבר הרבה על הפרישה האפשרית של גנץ

הוא צריך כבר לבצע ומאיים. מספיק לדבר. שיבצע.

עוד לפני גנץ, אולי צריך לטפל במה שקורה אצלכם במפלגה. גלנט לא מיישר את המדיניות

שר הביטחון הוא שלוחה של גנץ. פרוקסי. הוא מזמן ורואים את זה בצורה מובהקת על חוק הגיוס שאם גנץ לא תומך גם לא. הוא לא נותן ליועצי המקצוע שלו להגיע לוועדת שרים לחקיקה. הוא פועל כשלוחו של גנץ בתוך הליכוד.

אז למה ראש הממשלה לא מפטר אותו?

בעיניי כמי שמתבונן מן הצד, גלנט עושה יותר נזק מתועלת. נתניהו צריך לענות על משהו שאני לא יכול להשיב. האם גלנט פוגע במאמץ המלחמתי או משתף פעולה עם ראש הממשלה במאמץ הזה. אם הוא פוגע, הוא צריך ללכת הביתה. אם לא, עדיף להשאיר קו של אחדות להבדיל מאחרים שמציבים אולטימטומים.

יקי אדמקר, טל שלו , שלמה קרעי בפתיחת כנס הקיץ של מושב הכנסת.20 במאי 2024. יותם רונן
יקי אדמקר, טל שלו והשר שלמה קרעי בפתיחת כנס הקיץ של מושב הכנסת/יותם רונן

גם השותפים שלכם עושים את זה. בן גביר מטרים מהאקווריום איים והציב אולטימטום

אני לא קורא לפטר כי הוא חלק אינטגרלי מהקואליציה. אולטימטומים מהצד שלו לא באמת ימומשו. זה לא הזמן להציב אולטימטום לא מצד גנץ וגם לא מצד בן גביר וסמוטריץ'. נתניהו עומד בקבינט המלחמה למען הניצחון המוחלט וניצב שם. אמרתי לבן גביר במליאה בעסקה הקודמת למה הוא אומר את הדברים בצורה מאיימת. יכול להיות שהוא חייב להגיד את זה פוליטית, אבל זו הממשלה הכי טובה להתמודד עם האיום הביטחוני.

פרישה של גנץ תזעזע את הקואליציה או 64 זה מספיק?

64 פחות גנץ, איזנקוט וסער עדיין שווה 64. הממשלה התעלתה לגודל השעה וקראה לאחדות. נתניהו חיבק את כולם והסכים להרבה דברים שהקואליציה לא תקדם בגלל שגנץ וחבורתו נכנסה. החבורה הזו תמיד מתדרכת נגדו ומאיימת ולכן גם אם יילכו לא יקרה דבר. מי שהכי צוהל מהדברים של גנץ זה סינוואר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"חסימות הרכבים משרתות את האינטרסים של האויבים שלנו"

אתה חושב 7 חודשים וחצי אחרי המלחמה, אתה מרוצה מההישגים?

היו הישגים יפים. החזרנו חלק ניכר מהחטופים. הייתה תקופה שקבינט המלחמה החליט לעצור את הפעילות העצימה וזו הייתה טעות.

והירי הבלתי פוסק בצפון?

לפני הצפון, אני שומע כבר מספר שבועות את לוחמינו בעזה ואנחנו נותנים להם גיבוי להמשיך. תפסו שוב פעם את הכיוון הנכון ורק לחץ צבאי משמעותי יכול להשיג את ההישגים ובצפון אי אפשר להחזיר את התושבים כל עוד המצב כזה. הקבינט רוצה להשלים קודם כל את הפעולה בעזה וגם נגיע לצפון.

ככל שגנץ יפרוש, אתם פטורים מכל ההתחייבויות כמו מינוי בכירים וחקיקה?

אם גנץ פורש מהממשלה, בוודאי שאין התחייבויות. אבל אנחנו בשעת מלחמה והמאמץ ממוקד בניצחון המוחלט והבסת האויבים. גם במשרד שלי, עובדים בשגרה יחד עם החירום. דואגים לריבוי אנרגטי לאנטנות הסלולריות וגם ממשיכים בחוק השידורים.

שר הביטחון גלנט ליועץ לביטחון לאומי של ארה״ב סאליבן: ״מחויבים להרחבת הפעולה הקרקעית ברפיח עבור פירוק החמאס והשבת החטופים״. צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון, משרד הביטחון
"עושה יותר נזק מתועלת". שר הביטחון גלנט והיועץ לביטחון לאומי של ארה״ב סאליבן/משרד הביטחון, צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

חוק השידורים יגיע לכנס בקיץ הקרוב הלוא הוא רפורמת קרעי?

אנחנו בישורת האחרונה והניסוחים האחרונים. יש כבר חלק מהפרקים. אני לא בטוח שאי אפשר לקדם שום דבר כל עוד גנץ בממשלה. זה צריך להיות בהסכמה. חוק השידורים במתכונת שלו עכשיו אחרי הביקורת של השמאל והתקשורת על אותה מועצה וכשקיבלנו את הערות הציבור כמו של המכון הישראלי לדמוקרטיה כי לרשות הזו אין נגיעה בתכנים. היו הערות משמעותיות של הציבור.

קריאה מאוד נרחבת של ציבור בישראל שלא שבע רצון ורוצה לקיים בחירות מוקדם ככל הניתן. מה אתה עונה להם?

הקריאות האלה וחסימות הצירים ורכבים שניסו לשרוף כאן, זה משרת את האינטרסים של האויבים שלנו ולא של מדינת ישראל. הם רוצים לראות ממשלה לא יציבה וחזקה. הם מציגים מצג שקרי מול האויבים שלנו. אנחנו ממשיכים במלחמה עד להשגת כל יעדי המלחמה: הבסת החמאס והחזרת חטופינו. אותו דבר בצפון וביו"ש. הממשלה יציבה וממשיכה בעזרת השם עד סופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully