וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני שבויה של חמאס": צה"ל איתר תיעוד של אלה אליקים בת ה-8 מהשבי

עודכן לאחרונה: 19.5.2024 / 21:09

בתיעוד, נראת אלה מבקשת מנתניהו להביא לשחרורה ימים לאחר שנחטפה מבית אביה - שנרצח באירועי הטרור של 7 באוקטובר. "היא הוחזקה עם אחותה בתנאים קשים, למרות שבסרטון ניסו המחבלים לייצר מצג אחר", נמסר מצה"ל. "הם הכריחו אותה לצלם את הדברים שוב ושוב, בבגדים שונים"

אלה אליקים בת ה-8 בעזה, מספר ימים לאחר שנחטפה מבית אביה בנחל עוז ב-7 באוקטובר/דובר צהל

"אני שבויה של חמאס": צה"ל פרסם היום (ראשון) תיעוד של אלה אליקים בת ה-8 משבי חמאס, ימים לאחר שנחטפה מבית אביה בנחל עוז באירועי הטרור של 7 באוקטובר.

"אני אלה אליקים, הבת של נועם", אומרת אלה בסרטון. "אני בת שמונה, ואני מבקשת מביבי שישחרר אותנו. אני שבויה של חמאס".

בתמונה נוספת שפורסמה, נראת אלה עם אחותה דפנה אליקים בת ה-15 שנחטפה יחד עמה. אביהן של השתיים, נועם, בת זוגו דקלה ואחיהן החורג תומר נרצחו בידי המחבלים. אלה ודפנה שוחררו במסגרת הסכם החטופים הראשון בתאריך ב-26 בנובמבר.

אלה אליקים בת ה-8 בעזה, מספר ימים לאחר שנחטפה מבית אביה בנחל עוז ב-7 באוקטובר. דובר צה"ל
"אני שבויה של חמאס". אלה אליקים בת ה-8/דובר צה"ל
אלה אליקים עם אחותה דפנה אליקים בת ה-15 שנחטפה יחד עמה.. דובר צה"ל
האחיות אלה ודפנה אליקים/דובר צה"ל

מצה"ל נמסר כי מדובר בתיעוד אחד מיני רבים שמצאו כוחותינו ברצועת עזה. עוד נמסר כי חומרים שנמצאים מהימנים מוצגים ראשית למשפחות. לאחר שהוצג הסרטון למשפחת אליקים, הועבר לתקשורת לבקשת המשפחה.

כמו כן, אלה בת ה-8 שיתפה כי מחבלי חמאס הכריחו אותה לצלם את התיעוד שוב ושוב, בבגדים שונים, כדי שיצטלם באופן בו הם מעוניינים. הבגדים בהם היא מצולמת אינם שלה, והמחבלים הכריחו אותה ללבוש אותם. עוד העיוד אלה ואחותה שהוחזקו בתנאים קשים, על עף שבסרטון מנסים המחבלים לייצר מצב שווא לפיו הן מטופלות היטב. במהלך שהותן ברצועה, הועברו בין בתים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully