וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לאונס בקריות: אישה הותקפה בידי גבר אלמוני בחניון ציבורי

עודכן לאחרונה: 19.5.2024 / 20:33

האישה סיפרה לחוקרים כי גבר שלא הכירה תקף ואנס אותה בשעות הערב, ונמלט מהמקום אחרי שהחלה לצעוק. המשטרה החלה באיסוף ממצאים מהזירה ופתחה בסריקות אחר החשוד

ניידות משטרה. שלומי גבאי
ניידת משטרה, אילוסטרציה/שלומי גבאי

המשטרה החלה בחקירת חשד לאונס אישה בקריית אתא - כך נודע היום (ראשון). דיווח ראשוני על המעשה הגיע מהמרכז הרפואי בני ציון בחיפה, שם קיים מרכז ייעודי לנפגעות תקיפה מינית שאליו פנתה האישה, תושבת העיר בשנות העשרים לחייה. מהחקירה עולה כי אתמול, בשעות הערב, כשניגשה האישה לרכבה בחניון ציבורי, סמוך למתחם איקיאה בקרית אתא - גבר שהיא לא הכירה תקף אותה ואנס אותה. היא צרחה ולאחר שביצע בה את זממו הוא נמלט מהמקום.

שוטרי תחנת זבולון וחוקרי זיהוי פלילי גבו ממנה עדות, והחלו באיסוף ממצאים, לרבות איתור מצלמות ודגימות מן הזירה, ופתחו בסריקות אחר החשוד. טרם נמסרו פרטים נוספים אודות התקרית. לא נמסר על חשודים מבוקשים או עצורים. החקירה בעיצומה .

בחודש מרץ האחרון הואשם שריף גאפין, צעיר בן 24, באונס אישה בת 63 בפארק ציבורי בחולון. על פי כתב האישום, גאפין התנפל על האישה בעת שרצה בפארק, אנס אותה באלימות וגרם לה לחבלות. כשסיים, על פי כתב האישום, שאל אותה פעמיים "האם היא סולחת לו" ונמלט משם על אופניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully