וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש מועצת מטולה נגד הממשלה: לא ניתן מענה לתושבים, אין לנו שום אופק

עודכן לאחרונה: 19.5.2024 / 9:50

דוד אזולאי תקף בחריפות את נתניהו, אליו זומן יחד עם ראשי רשויות בצפון. "אם 1 בספטמבר הוא לא תאריך מקודש לחזרת התושבים הביתה, אין לי מה להיות שם", אמר. הוא קרא לשרים לא לשתף פעולה בהחלטה שתובא ברביעי על שיקום הצפון: "משרד רה"מ תכנן ללא היוועצות עמנו"

בווידאו: נתניהו עם ראשי רשויות בצפון מבטיח להשיב את הביטחון גם שם/צילום: לע"מ

ראש מועצת מטולה, דוד אזולאי, אמר היום (ראשון) כי לא יגיע לפגישה של ראשי רשויות בצפון עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, שתיערך הערב בלשכה רה"מ בירושלים. "אם הראשון בספטמבר הוא לא תאריך מקודש לחזרת התושבים הביתה, אין לי מה להיות שם", אמר לוואלה. "אני לא צריך עדכון בטחוני מראש הממשלה. אני רואה את מה שקורה מעבר לגבול בעיניים. בתכנית שתעלה להצבעת הממשלה אין שום דבר. התקציבים הוסטו ממקום אחד לשני ואין כסף חדש", טען.

המפגש בין ראשי רשויות בצפון לנתניהו ייערך על רקע ההסלמה בירי בגבול הצפון, שנמשך מאז תחילת המלחמה, וההחלטה שצפויה להתקבל השבוע הנוגעת לשיקום יישובי האזור.

דוד אזולאי, ראש המועצה המקומית מטולה. 9 בספטמבר 2024. יואב איתיאל
"אין שום אופק". דוד אזולאי/יואב איתיאל

"לצערי הרב אין כמעט שום בשורה בהחלטה הזו, והיא פשוט ממחזרת כספים שכבר הובטחו ברובם בעבר על ידי ממשלות ישראל", המשיך אזולאי. "משרד ראש הממשלה ישב, בנה משהו כמעט ללא היוועצות בצרכים האמיתיים של התושבים והישובים, והעיקר לסמן 'וי'".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
נתניהו עם ראשי רשויות בצפון, נובמבר 2023. לשכת העיתונות הממשלתית,
"לא צריך עדכון בטחוני מראש הממשלה". נתניהו עם ראשי רשויות בצפון, בנובמבר/לשכת העיתונות הממשלתית

"הדבר היחיד המשמעותי שאנו רוצים הוא לחזור הביתה בביטחון", המשיך, "וגם פה לצערי הבנתי ש-1.9 הוא לא תאריך לחזרה. אין שום אופק, אין באמת רצון לעניות דעתי של ממשלת ישראל להחזיר אותנו הביתה בביטחון, ולהשיב אותנו לחיים שלווים וטובים. עצוב שכך מתנהלת הממשלה ומקבלי ההחלטות למעלה משבעה חודשים. אשמח אם גם אתם השרים לא תשתפו פעולה בהחלטה האומללה והלא נכונה", אמר בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully