וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תשובה לכל השנאה": ילדה בת 6 הניפה ציור של לב באוניברסיטת ניו יורק והשתיקה את האנטי ישראלים

מערכת וואלה! חדשות

עודכן לאחרונה: 18.5.2024 / 20:50

עדן נייגר, בת למשפחה יהודית, עלתה עם אמה בטקס קבלת תארים, תוך כדי קריאות נגד ישראל והנפת דגלי פלסטין, והניפה מיוזמתה את הלב שציירה. "האווירה השתנתה לחלוטין", סיפר האב על ההתרחשות בעקבות הנפת הציור. "היא קיבלה את התשואות הרמות ביותר בכל הטקס"

ילדה קטנה מרימה ציור של לב בסיום שנה של אוניברסיטאת ניו יורק 18 במאי 2024. ניו יורק פוסט, צילום מסך
עדן רוז נייגר מניפה את הלב בטקס/צילום מסך, ניו יורק פוסט

עדן רוז נייגר, ילדה בת 6, הצליחה ביום חמישי להשתיק קריאות של מפגינים פרו פלסטינים בטקס הענקת תארים באוניברסיטת ניו יורק. הטקס של הפקולטה למשפטים באוניברסיטה, שנערך במדיסון סקוור גארדן בעיר, הופרע על ידי קריאות של מפגינים נגד ישראל, שהניפו דגלי פלסטין, עלו לבמה וסירבו לעזוב אותה. אחדים מהסטודנטים הניפו שלטים שעליהם נכתב "אוניברסיטת ניו יורק מממנת טרור".

ה"ניו יורק פוסט" דיווח: "היתה רק נקודת אור אחת בטקס הכאוטי, עדן רוז נייגר הקטנה. היא עלתה באומץ לבמה לקבל את התואר עם אמה, והניפה תמונה של לב שהיא ציירה". הוריה של עדן, אדוארד ודבורה, הם יהודים תומכי ישראל. "האווירה השתנתה לחלוטין", מספר האב על ההתרחשות בעקבות הנפת הלב. "היא קיבלה את התשואות הרמות ביותר בכל הטקס".

האב הוסיף: "היה מתח באוויר, אי אפשר היה לדעת מה עומד לקרות. בעוד שכמה סטודנטים הפריעו לטקס עם סמלי שנאה, עדן ציירה לב כסמל של אהבה".

האווירה באוניברסיטת ניו יורק טעונה ברגש אנטי ישראלי, מדווח ה"פוסט", שמזכיר שנשיאת אגודת הסטודנטים של בית הספר למשפטים האשימה את ישראל בכך שהיא "נושאת באחריות מלאה להתקפת חמאס ב-7 באוקטובר". היא הודחה מתפקידה בחודש נובמבר. במהלך הטקס קראו סטודנטים: "יותר מ-40 אלף הרוגים, אוניברסיטת ניו יורק, יש לך דם על הידיים", והשמיעו דרישות כלפי האוניברסיטה לנתק את קשריה עם ישראל.

אמה של עדן סיפרה אחר כך שהיא לא יזמה את המחווה של בתה, שהחליטה בעצמה להניף את הציור כשעלתה לבמה יחד עם שני אחיה הקטנים ממנה. "חששנו שהילדים יפחדו", היא ספרה, אבל הביעה שביעות רצון על אומץ הלב שהפגינה הילדה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

אחת הצופות בקהל סיפרה: "פתאום ילדה קטנה עולה על הבמה עם אמא שלה ומחזיקה נייר עם לב גדול. זה היה חזק מאוד מבחינתי - התום של הילדה הוא כל מה שנחוץ לעולם. זה היה יפה. ילדים לא יודעים מה זו שנאה. הציור זה הוא סוג של תשובה לכל השנאה הזאת".

מאוניברסיטת ניו יורק נמסר: "מצער שבמהלך טקס חלוקת התארים, קומץ מפגינים ראה לנכון להפריע ולעכב את מהלך הטקס. הם התבקשו להימנע מפעילות זו וכאשר סירבו, הם פונו מהבמה והטקס המשיך כמתוכנן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully