וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בצפון: סיים משמרת בבית החולים ונהרג בדרכו הביתה

עודכן לאחרונה: 18.5.2024 / 10:45

יוסף עבאס, בן 27, שעובד כמאבטח בבית החולים בנהריה, החליק עם אופנועו כשחזר לביתו מהעבודה, ונפצע אנושות. צוות מד"א פינה אותו בחזרה לבית החולים, אך נאלץ לקבוע את מותו בדרך

מאבטח של המרכז הרפואי לגליל, יוסף עבאס בן ה-27, נהרג הבוקר (שבת) בתאונת אופנוע, כששב ממקום עבודתו בבית החולים לביתו שביישוב יאנוח-ג'ת. עבאס החליק עם האופנוע ונפצע אנושות, ופונה בחזרה לבית החולים, ובדרך נקבע מותו.

את המשמרת סיים עבאס בסביבות השעה 06:00. זמן קצר אחר כך הגיע על אופנועו לכביש 70, לא הרחק מצומת כליל, הסמוך לישוב מגוריו, ושם החליק. צוות מד"א שהגיע לזירת התאונה העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו למרכז הרפואי לגליל בנהריה ממנו יצא, אך כשהוא במצב אנוש ועם חבלה רב מערכתית. מצבו המשיך להתדרדר והוא הגיע לבית החולים ללא רוח חיים.

יוסף עבאס, נהרג בתאונת אופנוע בכביש 70 ליד נהריה, 18 במאי 2024. באדיבות המשפחה
יוסף עבאס/באדיבות המשפחה

"הבוקר כפרנו יאנוח-ג'ת התעורר לבשורה מאד קשה ומאד כואבת", אמר לוואלה ראש המועצה המקומית מודי סעד, "איבדנו עוד אדם, עוד לוחם, מאבטח של בית החולים שלנו בגליל המערבי. זה מתווסף לכאב האינסופי שלנו השנה כשאיבדנו שני גיבורים מהכפר.

"יוסף למרבה הצער נהרג בתאונה עצמית עם האופנוע שלו, אותה הוא לא שרד. אני שולח תנחומים למשפחה ולחברים. אני מאחל למשפחה היקרה שיהיו לנו הכלים לשרוד את האסון הנורא הזה. אני קורא מפה לצעירים להיות זהירים בנהיגה בדרכים , כי לא חסר כאב, לא חסר עצב ולא חסר צער".

מנהל המרכז הרפואי בנהריה, פרופ' מסעד ברהום מסר: "מדובר בטרגדיה קשה וכואבת. אנו משתתפים בצער המשפחה ומחבקים אותה בשעותיה הקשות".

יוסף עבאס, נהרג בתאונת אופנוע בכביש 70 ליד נהריה, 18 במאי 2024. באדיבות המשפחה
"איבדנו עוד אדם, עוד לוחם". יוסף עבאס/באדיבות המשפחה

על פי עמותת אור ירוק, 32 רוכבי אופנועים וקטנועים נהרגו בתאונות דרכים מתחילת שנת 2024 לעומת 24 רוכבים שנהרגו בתאריך המקביל בשנת 2023- עלייה של 30%. 160 בני אדם נהרגו בתאונות דרכים מתחילת שנת 2024 לעומת 138 בני אדם שנהרגו בתאונות דרכים בתאריך המקביל בשנת 2023- עלייה של 16%.

עו"ד יניב יעקב מנכ"ל עמותת אור ירוק מסר: "אני משתתף בצערה הכבד של המשפחה. בשנים האחרונות נרשם זינוק חד במותם של רוכבי אופנועים וקטנועים בתאונות דרכים והשנה היא שנת שיא. כל הרוג חמישי השנה הוא רוכב, והנתון הקשה הזה מחייב את משרד התחבורה והבטיחות בדרכים לפעול כדי לצמצם את ההיפגעות הגבוהה של הרוכבים. יש להכין תוכנית כוללת שבמסגרתה ישופרו נקודות תורפה בכבישים ובעיקר ינתן טיפול במעקות הבטיחות שהורגות את הרוכבים. יש לפעול לשיפור תהליך הכשרת הרוכב ולהעלאת המודעות ועידוד שימוש במערכות טכנולוגיות מצילות חיים. תאונות הדרכים הן לא גורל ובמשרד התחבורה והבטיחות בדרכים חייבים לקחת אחריות ולפעול לטובת בטיחות הרוכבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully