וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ערכי, מצטיין, עם חיוך כובש": סמל בן אבישי, בן 20 מנהריה, נפל בקרב בצפון רצועת עזה

עודכן לאחרונה: 17.5.2024 / 23:19

אבישי היה חייל בפלוגת התקשוב של חטיבת הצנחנים. הוא נהרג באזור ג'באליה ברצועה, שם פועלת בשבוע האחרון אוגדה 98. עיריית נהריה מסרה בעקבות ההודעה: "אנו מבקשים לחבק ולחזק את הוריו, אופיר ומאיה, אחיו יהונתן ויואב ואת כל בני המשפחה בשעה קשה זו"

פעילות כוחות צה"ל ברצועת עזה, 17 במאי 2024/דובר צה"ל

דובר צה"ל הודיע הערב שסמל בן אבישי, בן 20, מנהריה, חייל בפלוגת התקשוב של חטיבת הצנחנים, נפל בקרב בצפון רצועת עזה. אבישי נהרג באזור ג'באליה ברצועה.

מעיריית נהריה נמסר בעקבות ההודעה. "ברוך דיין האמת. העיר נהריה משתתפת בצערה הכבד של משפחת אבישי על נפילתו של בנם הגיבור, סמל בן אבישי, ששירת כחייל בפלוגת התקשוב של חטיבת הצנחנים בקרב בצפון רצועת עזה. בשם תושבי העיר אנו מבקשים לחבק ולחזק את הוריו, אופיר ומאיה, אחיו יהונתן ויואב ואת כל בני המשפחה בשעה קשה זו. מי ייתן ולא תדעו עוד צער. פרטים על מועד הלוויה ימסרו בהמשך. יהי זכרו ברוך".

סמל בן אבישי, בן 20 מנהריה, שנפל בקרב בצפון עזה. דובר צה"ל
סמל בן אבישי, בן 20 מנהריה, שנפל בקרב בצפון עזה/דובר צה"ל

ראש העיר, אל"מ (מיל.) רונן מרלי ספד לו הערב: "קיבלנו בשורה קשה מאוד רגע לפני כניסת השבת. בן העיר שלנו, סמל בן אבישי, נפל בקרב בצפון רצועת עזה. אנו משתתפים בכאב העצום של בני משפחת אבישי על נפילתו של בנם הגיבור, נמשיך לחבק וללוות את המשפחה בשעתה הקשה. אשרינו שאלו לוחמינו שנפלו על הגנת המולדת ומדינתנו האהובה במלחמה הצודקת מאין כמוה על עצמאותנו. גיבור ישראל, יהי זכרו ברוך".

אבישי, שסיים את לימודיו ב-2022, הוא בוגר מגמת הנדסת תוכנה וסייבר בתיכון למצוינות ולמנהיגות חברתית ב"אורט שחקים" בעיר. המורה מילה זגורי סיפרה עליו הערב לוואלה: "בן תמיד שאף להכי גבוה, הגביר בפיסיקה לחמש יחידות, אנגלית חמש יחידות. בכל הצטיין. גם בספורט. תמד השתתף בפעילויות הספורט שלנו. אני זוכרת אותו בכל מרוץ לזכר התלמיד בני יונסי שנהרג מקטיושה במהלך ריצת כושר מראש הנקרה לנהריה. בן גם תמיד אחרים להשתתף במרוץ. הוא תמיד היה ראשון לתרום דם. את שעות המעורבות החברתית עשה תמיד בהצטיינות. הוא היה אהוב ואהוד.

"כמנהלת החטיבה העליונה שגם חינכה בשכבה ההכרות שלי היא מכל הטיולים והפעילויות שמחוץ לכיתה. בן היה קסם של נער עם חיוך כובש. הוא חכם וערכי מאד, צנוע וטוב לב. הייתה בו אצילות והיה ברור לכולם שהוא ציוני מאד. היה חשוב לו מאוד ששירותו בצה"ל יהיה משמעותי. אחיו יהונתן לומד אצלנו בכיתה יו"ד ואפשר לראות כמה הם דומים בהליכות שלהם. ברור שזה מהבית הערכי והתומך הזה".

זגורי קיבלה את הבשורה המרה מראש מינהל חינוך עוד טרם יצאה ההודעה הרשמית והייתה מנועה מלחלוק אותה עם מישהו ואת הדברים סיפרה בדמעות: "המורים כולם בהלם, זה מאד קשה כי אנחנו מוציאים את הבוגרים שלנו לטרוף את העולם ולהגיע רחוק עם השאיפות והחלומות שלהם, ואז פתאום לקבל כזה בום בפרצוף כשאתה מקבל הודעה שפרח כזה נקטף, שכל זה נקטע בטרם עת. קשה מאד לשאת את השכול הזה ובוודאי למורה שמלווה את ילדים שלוש שנים ויותר ומתחבר לחיים שלהם, לעיצוב דמותם, לאופי שלהם. הם נכנסים לנו לחיים ואף פעם לא יוצאים. נזכור את בן לעד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

אוגדה 98 בפיקודו של תא"ל דן גולדפוס, נלחמת בשבוע האחרון במרחב ג'באליה שבצפון רצועת עזה. לפי נתוני צה"ל שעודכנו אמש, הרגו כוחות האוגדה מהקרקע ובהכוונת כלי טיס מהאוויר יותר מ-150 מחבלים. במסגרת הפעילות הצליח צוות הקרב החטיבתי 7 לחסל יותר מ-60 מחבלים, וגדוד 101 איתר תוך כדי התמרון מחסן אמצעי לחימה ובו רקטות לטווח בינוני מוכן להפעלה. לאחר מכן אותר משגר רקטות שנעשה בו שימוש והשמידו אותו. יצוין כי חמישה לוחמים מגדוד 202 נהרגו כתוצאה מירי דו צדדי של כוח שריון לעברם. בשיא התמרון הקרקעי, עד לנאום הביקורתי המפורסם של תא"ל דן גולדפוס, הפעילה האוגדה בחאן יונס שבעה צוותי קרב חטיבתיים ויחידות מיוחדות. כיום המשימה שלה היא קטנה הרבה יותר, ובהתאם היקף הכוחות שהיא מפעילה בצפון הרצועה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully