וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעבור שבוע וחצי: גופת מקורבו של עומרי זוארץ אותרה שרופה

עודכן לאחרונה: 17.5.2024 / 15:24

גופתו של שליו שלמה דהן אותרה בבית העלמין סמוך למחלף מורשה. דהן היה מקורבו של זוארץ שנרצח בנתניה לפני כשבועיים, ובסביבתו של זוארץ חשדו שלקח חלק בתכנון התנקשות שלו. המשטרה פתחה בחקירה בחשד לרצח והטילה אותה על היחידה המרכזית של מחוז מרכז

זירת הרצח בנתניה/דוברות המשטרה

הגופה שאותרה אתמול (חמישי) בבית עלמין ליד מחלף מורשה היא של שליו שלמה דהן, בן 23 מנתניה שנחשב מקורב לעבריין עומרי זוארץ שנרצח לפני כשבועיים בנתניה.

גופתו של דהן נמצאה שרופה ולאחר נתיחה במכון לרפואה משפטית אומתה זהותו. המשטרה פתחה בחקירה בחשד לרצח והחקירה הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז מרכז. צו איסור פרסום הוצא על כל פרט מפרטי החקירה וכל פרט העלול לזהות את החשודים.

דהן, שהיה נחשב ליעד מוכר של משטרת נתניה, הוכרז כנעדר כבר לפני שבוע וחצי. בסביבתו של זוארץ חשדו שדהן לקח חלק בארגון "הכיפה האדומה" בה זוארץ איבד את חייו, וזאת על אף שהם היו קרובים.

בית עלמין ליד מחלף מורשה שבו נמצאה גופתו של שליו שלמה דהן לאחר שנעדר כשבוע וחצי, 17 במאי 2024. זק"א תל אביב, אתר רשמי
בית עלמין ליד מחלף מורשה שבו נמצאה גופתו של שליו שלמה דהן לאחר שנעדר כשבוע וחצי, 17 במאי 2024/אתר רשמי, זק"א תל אביב

עומרי זוארץ, בן 30 מנתניה, עבריין מוכר שנחשב כמי שעמד בראש כנופיית פשע בעיר נרצח כשהוא ירוי ברכבו. זוארץ, שרד בעבר כמה ניסיונות חיסול וריצה עונש מאסר של שנתיים לאחר שהואשם בניסיון חיסול של ראש הכנופיה היריבה מור מסיקה, ונחתם הסדר טיעון בין הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully