וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי ארגון חירשים יהודי בריטי קיבלו איומים - בגלל פגישה עם ח"כ ישראלית לשעבר

עודכן לאחרונה: 18.5.2024 / 11:35

אחד המפגשים המרגשים עבור ח"כ לשעבר שירלי פינטו, חירשת מלידה, היה עם ארגון JDA, ארגון יהודים חירשים בבריטניה. באופן טבעי, לאחר מכן, העלתה פינטו לחשבון האינסטגרם שלה תמונה משותפת עם חברי הקהילה. מיד לאחר מכן הארגון קיבל איומים על ניתוק קשרים עם העובדים

ח"כ שירלי פינטו בראיון לערוץ חדשות בריטי/ללא

ח"כ לשעבר שירלי פינטו חוותה אף היא מפגן אנטישמיות בלונדון. זאת, כשהגיעה היום (חמישי) לעיר לביקור רשמי של הסברה ישראלית מטעם משרד החוץ, נפגשה עם חברי פרלמנט בפרלמנט הבריטי, וכן עם ארגונים ועמותות והתראיינה לכלי התקשורת הבריטית.

אחד המפגשים היותר מרגשים עבורה, חירשת מלידה, היה עם ארגון JDA, ארגון יהודים חירשים בבריטניה. באופן טבעי, לאחר מכן, העלתה פינטו לחשבון האינסטגרם שלה תמונה משותפת עם חברי הקהילה.

התגובות לא איחרו להגיע ומיד לאחר מכן הארגון קיבל איומים על העובדים מצד גורמים אנטישמיים שינתקו כל יחסים עם העובדים ומקומות העיסוק האחרים שלהם. הארגון אף פנה אליה בבקשה שתסיר את הסטורי.

ארגון היהודים החרשים עם הח"כ שירלי פינטו. ללא, מערכת וואלה
ארגון היהודים החרשים עם הח"כ שירלי פינטו/מערכת וואלה, ללא
ח"כ שירלי פינטו בפגישותיה בלונדון. ללא, מערכת וואלה
ח"כ שירלי פינטו בפגישותיה בלונדון/מערכת וואלה, ללא

פינטו: "זה רק מראה את רמת האנטישמיות הגדולה כאן באירופה. וחייבים לעשות הכל כדי להוריד את הגל הזה."

פינטו התראיינה היום בשפת הסימנים בתוכנית הבוקר של GB News. פינטו נשאלה למה ישראל מנהלת מלחמה מול חמאס, עדיין. "אז השבתי להם, שיותר מחצי שנה מוחזקים חטופים בשבי החמאס בעזה, שנחטפו ממיטותיהם מה7/10! איפה הם??", שיתפה, "תארו לעצמכם אם היה ארגון טרור שפולש לשטח בריטניה וחוטף אזרחים בריטיים ומחזיק אותם בשבי, ללא שום אינדיקציה אם הם חיים או מתים, האם בריטניה הייתה שותקת??"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully