וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנדה תטיל סנקציות על מתנחלים אלימים: "סיכון לביטחון באזור"

עודכן לאחרונה: 16.5.2024 / 22:22

הסנקציות יוטלו על ארבעה מתנחלים. בהודעת משרד החוץ הקנדי נאמר: "על ידי נקיטת אמצעים אלה אנחנו שולחים מסר ברור שמעשי האלימות של המתנחלים אינם מקובלים, ומבצעיהם יישאו בתוצאות". קנדה מצטרפת בכך לארצות הברית, בריטניה, האיחוד האירופי ומדינות נוספות

מתנחלים משליכים אבנים בכפר בורקה, יולי 2023/שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

משרד החוץ הקנדי הודיע היום (חמישי) על הטלת סנקציות על מתנחלים קיצונים. הסנקציות יוטלו על ארבעה מתנחלים המואשמים במעשי אלימות ישירים או עקיפום נגד פלסטינים ורכושם. הסנקציות אוסרות על הארבעה להיכנס לקנדה, וכן לקיים איתם קשרי מסחר. זו הפעם הראשונה שקנדה מטילה סנקציות נגד מתנחלים. על פי הודעת משרד החוץ הקנדי, הסנקציות יוטלו על דוד חי חסדאי, ינון לוי, צבי בר יוסף ומשה שרביט.

בהודעת משרד החוץ הקנדי נאמר: "העלייה באלימות של מתנחלים קיצונים ישראלים נגד פלסטינים בגדה המערבית היא מטרידה מאוד, ומציבה סיכון ממשי לשלום ולביטחון באזור".

עוד נאמר בהודעה: "על ידי נקיטת אמצעים אלה, אנחנו שולחים מסר ברור שמעשי אלימות של מתנחלים קיצוניים אינם מקובלים, ושמבצעיהם יישאו בתוצאות".

הפרות סדר ביהודה ושומרון בעקבות איתור גופתו של בנימין אחי מאיר בן ה-14 13 באפריל 2024. ללא, TPS
הפרות סדר ביהודה ושומרון בעקבות איתור גופתו של בנימין אחי מאיר בן ה-14 13 באפריל 2024/TPS, ללא

קנדה מצטרפת בכך לארצות הברית, בריטניה, האיחוד האירופי וניו זילנד, שהטילו גם הן סנקציות על מתנחלים ועל הארגונים להבה ונוער הגבעות. מנגד, קנדה הכריזה בעבר על חמאס כארגון טרור והטילה סנקציות על גורמים שסיפקו לחמאס משאבים וסייעו לו באימון צבאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully