וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: רס"ם רן יעבץ ממודיעין נפל בפעילות מבצעית בעוטף עזה

עודכן לאחרונה: 17.5.2024 / 7:00

יעבץ, בן 39, נפל בעקבות פיצוץ אמצעי לחימה באנדרטת חץ שחור ליד מפלסים. הוא הותיר אחריו הורים, אישה ושלושה ילדים. הלווייתו תתקיים הלילה בבית העלמין הצבאי במודיעין. תושבי ותושבות העיר הוזמנו להצטרף לשרשרת דגלים שתלווה את המשפחה לאורך מסלול ההלוויה

תיעוד מפעילות הכוחות ומתקיפות צה"ל בעומק רצועת עזה/דובר צה"ל

דובר צה"ל התיר לפרסום הערב (חמישי) את שמו של רס"ם רן יעבץ, בן 39 ממודיעין, לוחם בגדוד סיור 6828 בחטיבת ביסל"ח, שנפל במהלך פעילות מבצעית בעוטף עזה. יעבץ נפל בתאונה מבצעית, שבמהלכה התפוצץ אמצעי לחימה באנדרטת "חץ שחור" בעוטף, לא הרחק מקיבוץ מפלסים. חייל נוסף נפצע באירוע באורח קל. מצה"ל נמסר כי האירוע מתוחקר.

יעבץ היה בוגר בית הספר עירוני א' במודיעין, והותיר אחריו אישה, תמר, שלושה ילדים - איתי, נגה ואור ואת הוריו, יהודית ואברהם. ההלוויה תתקיים הלילה בשעה 23:00 בבית העלמין הצבאי במודיעין. תושבי ותושבות מודיעין הוזמנו להצטרף לשרשרת דגלים שתלווה את המשפחה לאורך מסלול ההלוויה.

ס״ם (מיל׳) רן יעבץ (Ran Yavetz), בן 39, ממודיעין, לוחם בגדוד סיור 6828, חטיבת ביסל״ח (828), נפל במהלך פעילות מבצעית בעוטף עזה.. דובר צה"ל
רס"ם רן יעבץ ממודיעין, שנפל בפעילות מבצעית בעוטף עזה/דובר צה"ל

אילה דקל, חברה טובה רן, כתבה בפייסבוק: "ממש עכשיו הותר לפרסום שרן יעבץ נפל היום בפעילות מבצעית. רן הוא גם חבר טוב שלנו, גם חייל בגדוד עם יונתן וגם אבא של חבר של תבור. השבוע, ממש השבוע, ישבתי ליד תמר אשתו בטקס יום הזכרון. איתי, הבן שלו, הוביל את הטקס, תבור עמד לצידו, ויחד הם הדליקו נר לזכר הנופלים. והיום, ממש היום, רן הפך לאחד הנופלים שאנחנו צריכים לזכור".

"תמר ישבה לידי בטקס עם בטן הריונית של חודש תשיעי שמזדקרת לפניה", סיפרה אילה, "היא סיפרה לי שהיא לא הסכימה שרן יכנס פנימה לעזה הפעם כדי שתוכל לקרוא לו ברגע הלידה, וניחמה אותי על זה שיונתן בפנים בלי קליטה. איך? איך? איך היא תקרא לו ללידה עכשיו מהמקום שאליו הוא הלך?".

"בצהרים יונתן כתב לי שהוא בכה והתפרק אבל הוא באמצע התקפה בעזה עכשיו והוא צריך לאסוף את עצמו ולהמשיך בלחימה. ואני ואנחנו בבית, ופתאום צריך לספר לילדים שאבא של חבר שלהם נהרג. הפחד לופת את הלב. ואי אפשר להפסיק לחשוב על הלב הרחב של רן יעבץ שתמיד התנדב לעזור ועל החיוך הנצחי שהיה לו תמיד על הפנים. חיוך שאבד היום לעולמים. יהי זכרו ברוך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מוקדם יותר היום פורסם שחמישה לוחמים מגדוד 202 של חטיבת הצנחנים נפלו אתמול באזור ג'באליה בצפון רצועת עזה. הלוחמים הם סרן רועי בית יעקב, בן 22 מעלי, סמ"ר גילעד אריה בוים, בן 22 מקרני שומרון, סמל דניאל חמו, בן 20 מטבריה, סמל אילן כהן, בן 20 מכרמיאל, וסמ"ר בצלאל דוד שעשוע, בן 22 מתל אביב.

לפי תחקיר ראשוני, סמוך לשעה 19:00 באזור ג'אבליה, זיהו שני טנקים מגדוד 82, שכפופים לצוות הקרב החטיבתי של חטיבת הצנחנים, ככל הנראה קנה טיל נ"ט שיוצא מפתח חלון בית. הטנקים ירו שני פגזים לעבר המבנה, שבדיעבד התברר כמבנה בו נמצא החפ"ק של סמג"ד 202 מחטיבת הצנחנים.

כתוצאה מהירי נהרגו החמישה, ושבעה נוספים נפצעו, ארבעה מהם באורח קשה. מאותו הרגע החל להתבצע פינוי מסיבי של חיל האוויר בתוך השטח הפלסטיני במטרה להעביר את הפצועים לבתי החולים. מתחקור ראשוני עולה כי צוותי הטנקים זיהו את ההתרחשות בתוך המבנה הפלסטיני כתנועה חשודה, והעריכו כי מדובר בכוונה של מחבלים לירות עליהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully