וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בשביל זה אני מקיא דם?": מופע האימים של בן גביר מול המפכ"ל וצמרת המשטרה

מערכת וואלה! חדשות

עודכן לאחרונה: 16.5.2024 / 20:22

העיתונאי בן כספית דיווח שבישיבה עם צמרת המשטרה, כב"א ומד"א האשים בן גביר את הקצינים: "כל המשטרה בכרם שלום, אתם שומרים ומאכילים את חמאס". הקצינים ענו לו שמדובר בהחלטת ממשלה, ועד שזו תשתנה המשטרה תבצע את תפקידה. חילופי הדברים הקשים נמשכו דקות ארוכות

מפגינים צעקו לעבר השר בן גביר: "בושה, עבריין"/ארז הראל

העיתונאי בן כספית דיווח היום כי בישיבה שהתקיימה היום שבה השתתפו השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי, ראש אג"ם ובכירים בכיבוי האש ובמד"א, התפתח עימות חריף בין השר לבין קציני המשטרה הבכירים. לדבריו, בן גביר, כאחוז אמוק, הסתער על המפכ"ל ועל קציניו, ואמר להם: אני קורע את התחת להביא שוטרים ותקנים, ואתם שולחים אותם למקומות הלוא נכונים. כל המשטרה בכרם שלום. אתם שומרים ומאכילים את חמאס. ספרתי כמה ניידות יש בכרם שלום, בשביל זה אני מקיא דם"? לדברי אנשים שנכחו במקום, מדובר היה במיצג אימים.

קובי שבתאי מפכ"ל המשטרה, איתמר בן גביר, השר לביטחון לאומי, בפיצוח פרשת משפחת הפשע קראג'ה, אנדרטת עירון, 18 במרץ 2024. שלומי גבאי
"בניגוד לקודמיי, אני שומר על המשטרה". בן גביר עם המפכ"ל/שלומי גבאי

כספית כתב ב-X: "על פי מקורות ועדי שמיעה, המפכ"ל וכמה מקציניו החזירו מלחמה: 'זו החלטה של ממשלת ישראל. תפקידה של משטרת ישראל ליישם החלטות הממשלה. דבר עם השרים, תשנה את ההחלטה. עד אז, המשטרה תבצע את תפקידה'".

לכך ענה בן גביר: "אתם שולחים אותי לשרים? אלה השרים שייבשו את המשטרה והתעללו בה כל השנים. אני שומר על המשטרה". כספית אומר שחילופי הדברים הקשים נמשכו דקות ארוכות, וחלק מהנוכחים יצאו מזועזעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully