וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנב ארנק ששכח לוחם סיירת מובחרת בסופר - ונתפס | צפו

עודכן לאחרונה: 16.5.2024 / 18:46

הלוחם, שהגיע למתחם קניות בצפון כדי לרכוש מזון עבור צוותו, והניח לרגע את ארנקו על דוכן הירקות. עובר אורח שהבחין ברכוש העזוב לקח אותו והסתלק, והלחם חזר ליחידתו ללא המצרכים. בהמשך נתפס הגנב כשברשותו מאות שקלים במזומן, וכן חוגר החייל עם סמל היחידה

אדם גנב ארנק של לוחם סיירת, תיעוד ממצלמות האבטחה/מערכת וואלה

ארנק ובו מאות שקלים נגנב מלוחם סיירת מובחרת בסופרמרקט בצפון הארץ, זאת בעת שביצע קניות לצוותו המשרת בפעילות מבצעית בגבול לקראת יום העצמאות ולאחר שחברי היחידה הפקידו בידו כסף מטעמם. בהמשך, אותר הגנב במצלמות האבטחה ונתפס כשברשותו השלל - בו גם חוגר החייל עם סמל יחידתו.

מפרטי המקרה שתועד במצלמות האבטחה עולה כי הלוחם שביקר במתחם ענה לשיחת טלפון והניח לרגע את ארנקו על דוכן הירקות. אז, עובר אורח הבחין ברכוש, לקח אותו והסתלק.

הלוחם חזר ליחידתו ללא מצרכים או כסף, ורק אתמול התפנה להגיש תלונה בתחנת המשטרה "ירדן" שבראש פינה. שם, אותר החשוד במעשה, תושב מרכז הארץ שהיה בביקור אצל חברו בחצור הגלילית. הוא נקרא לחקירה והשיב את הארנק והכסף תוך שהודה במעשה והביע חרטה וצער.

אדם גנב ארנק של לוחם סיירת, תיעוד ממצלמות האבטחה. ללא, מערכת וואלה
אדם גנב ארנק של לוחם סיירת, תיעוד ממצלמות האבטחה/מערכת וואלה, ללא

"השבת אבידה היא עבורנו מטרה בחשיבות גבוהה", אמר חוקר המשטרה שטיפל במקרה, סמל ראשון משה לוי. "פה גם ראינו חשיבות מיוחדת להחזיר את הכסף ללוחמים שעכשיו נלחמים בצפון", הוסיף. החוקר לוי אמר כי המידע על השבת הארנק הועבר ללוחם שאמר כי ברגע שיוכל להתפנות מהפעילות המבצעית בגבול, יגיע לאסוף את הארנק שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully