וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתה קדוש, אנחנו מעריצים אותך": סרן רועי בית יעקב הובא למנוחות

עודכן לאחרונה: 16.5.2024 / 19:41

סרן רועי בית יעקב, תושב היישוב עלי שבבנימין, שירת בתור קצין בגדוד 202 של חטיבת הצנחנים ונפל בתקרית הירי הדו צדדי הטראגית ברצועת עזה. "אמא ואני נמשיך את הדרך, נעשה מאמץ להשתפר", ספד אביו. בנוסף, התייחס לתקרית מות בנו: "אנחנו לא באים בטענות. תרימו את הראש"

הובא למנוחות סרן רועי בית יעקב: "לחמת באומץ עד שנפלת"/ללא

בבית העלמין הצבאי בהר הרצל הובא היום (חמישי) לקבורה סרן רועי בית יעקב, תושב היישוב עלי שבבנימין שנפל אתמול בתקרית הקשה ברצועת עזה. בית יעקב שירת בתור קצין לוחם בגדוד 202 של חטיבת הצנחנים.

האב, אבידן בית יעקב, ספד לבנו. "רועיקוש, לא יכלנו לבקש מתנה טובה יותר, כמעט 23 שנה זכינו בך", אמר. "אמא ואני נמשיך את הדרך לא נשתנה, אנחנו יודעים את הכיוון נעשה מאמץ להשתפר. להיות טובים יותר. גאים בך, אוהבים ומתגעגעים אחיך ואחיותך מעריצים אותך ואתה קדוש, להעריץ קודש זה טוב".

האב פנה אל החיילים והתייחס לתאונה שגרמה למות בנו. "אנחנו לא באים בטענות, רק באים לחזק", אמר. "רק תהיו מדויקים, תהיו מקצועיים ואנחנו נכריע. אני לא פונה למג"דים , לא למח"טים אלא פונה אליכם, מפקדי הצבא. יש תורת צבאית - תדבקו בה. זו הדרך בה רועי ניווט וזו הדרך בה רועי פעל, הוא לא דיבר כמעט, הוא פעל, הוא עשה".

הלוויתו של רועי בית יעקב בהר הרצל
16 במאי 2024. יואב דודקביץ, TPS
"רועיקוש, לא יכלנו לבקש מתנה טובה יותר". הלוויתו של חלל צה"ל סרן רועי בית יעקב/TPS, יואב דודקביץ
סרן רועי בית יעקב. דובר צה"ל
"היינו אמורים ללוות אותך לחתונה ועכשיו כולנו מלווים אותך בדרכה האחרונה". חלל צה"ל סרן רועי בית יעקב/דובר צה"ל

הרב אברהם שילר, רב היישוב עלי, סיפר על החתונה של רועי שהייתה אמורה להתקיים בקרוב. "רועי שלנו, כולנו היינו אמורים ללוות אותך לחתונה ועכשיו כולנו מלווים אותך בדרכה האחרונה. איזו מכה קשה להורים, לאחים ולחיות ולכל היישוב עלי".

נציג צהל סיפר על המקצועיות והחתירה למגע המוערצת של רועי. "משפחת בית יעקב היקרה, מדינת ישראל נפרדת היום מאחד מטובי בניה, יקירכם רועי זכרו לברכה", אמר. "התגייס ב-2020 לשירות ארוך ואינטנסיבי בצנחנים. בתפקידך האחרון היית מפקד צוות בפלגת חץ. חתרת למגע והפגנת מקצועיות. נלחמת זה לצד זה באומץ לב ובגבורה. איש של אנשים. דאגה לפרט הייתה עבורך משימה מרכזית. עולה דמות ייחודית - דאגת להיות מגדלור ודוגמה אישית, פעלת בערכיות ובמקצעויות. עד לרגע נפילתך - לחמת באומץ ובגבורה. היית נעים הליכות, בשלווה הפנימית היית מפקד נערץ, תודה שלימדת אותנו מהי שליחות אמיתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully