וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמטכ"ל ללוחמים ברפיח: "מדינת ישראל מציינת את יום העצמאות, אתם עושים עצמאות"

עודכן לאחרונה: 15.5.2024 / 20:49

במהלך החג, הגיע הרמטכ"ל לרפיח שבדרום הרצועה וקיים הערכת מצב עם מפקד אוגדה 162, מפקד פד"ם ומפקדים נוספים. בתוך כך, שוחח עם הלוחמים באזור ושיבח אותם על פועלם: "לציין כאן את החג זה דבר מאוד חזק עוצמתי. נותנים כוח להמשיך קדימה"

דברי הרמטכ"ל לרגל יום העצמאות ללוחמים ברפיח/דובר צה"ל

הרמטכ"ל, רב-אלוף הרצי הלוי, קיים אתמול (שלישי) במהלך חגיגות יום העצמאות, הערכת מצב וסיור ברפיח ברצועת עזה עם מפקדי אוגדה 162, יחד עם מפקד פיקוד הדרום, אלוף ירון פינקלמן, מפקד אוגדה 162, תת-אלוף איציק כהן ומפקדים נוספים.

במהלך ביקורו, שוחח הלוי עם הלוחמים בשטח והודה להם על שירותם למען המדינה ואמר כי "מדינת ישראל היום חוגגת, מציינת, את יום העצמאות. אתם, עושים עצמאות. פגשתי משפחות חטופים, משפחות שכולות, פצועים בתל השומר ובאתי לפה ואני פוגש אתכם".

הרמטכ"ל הרצי הלוי בטקס החיילים המצטיינים בבית הנשיא לציון יום העצמאות ה-76 של מדינת ישראל. דובר צה"ל
"אתם עושים עצמאות". הרמטכ"ל הרצי הלוי/דובר צה"ל

עוד הוסיף ומסר כי "עכשיו צריך להסתכל קדימה - זה לעשות עצמאות. בסוף אני אומר לכם, גם האזרחים רוצים לראות שנלחמים חזק ומשפיעים. שכשהייתי בתל השומר הגיע מסוק עם ארבעה פצועים, לדעתי מהצמדת המטען מפה. הפצועים מסתכלים מהחלון על המנחת ורואים את הדבר הזה ואומרים 'עוצמה'. פגשתי חייל פצוע שאמר 'אני מחלים, שיקום ויוצא לקצינים'. זו עוצמה, זה כוח להמשיך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully