וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבועיים לפני החתונה: נקבע מותו של לירון יצחק, עובד משרד הביטחון שנפצע מפצמ"ר בגבול עזה

עודכן לאחרונה: 15.5.2024 / 19:49

לירון פונה לבית החולים בלינסון שם הרופאים נלחמו על חייו עד שנאלצו לבסוף לקבוע את מותו. לירון הותיר אחריו הורים, אח, אחות ואת אלמוג ארוסתו, לה היה אמור להינשא בקרוב מאוד

תיעוד מפעילות הכוחות ומתקיפות צה"ל בעומק רצועת עזה/דובר צה"ל

לירון יצחק, עובד חברה קבלנית מטעם משרד הביטחון, שנפגע לפני יומיים מפצמ"ר בגבול רצועת עזה, מת היום (רביעי) מפצעיו. לירון פונה לבית החולים בלינסון שם הרופאים נלחמו על חייו עד שנאלצו לבסוף לקבוע את מותו. לירון הותיר אחריו הורים, אח, אחות ואת אלמוג ארוסתו, לה היה אמור להינשא בעוד שבועיים.

"משרד הביטחון משתתף בצער משפחתו של לירון יצחק, עובד החברה הקבלנית שנפצע אנושות במהלך פעילות מבצעית ברצועת עזה ומת היום מפצעיו, נמסר ממשר הביטחון. "יצחק ביצע עבודות מטעם חברה המועסקת על ידי משרד הביטחון, כסיוע לכוחות צה"ל הפועלים בעזה ונפגע מירי פצמ"רים".

לירון יצחק ז"ל נהרג מפגיעת פצמ"ר ברצועת עזה 15 במאי 2024. ללא, אתר רשמי
לירון יצחק וארוסתו איתה היה אמור להתחתן/אתר רשמי, ללא

עוד היום פורסם כי אלעד פינגרהוט בן ה-37 נהרג אמש מירי נ"ט לעבר קיבוץ אדמית שבגליל המערבי. פינגרהוט הוא תושב אפרת ואב לשלושה שהתגורר בגליל המערבי בתקופה האחרונה. בתחקיר המקרה עולה כי המבנה בו שהה נפגע מירי נ"ט והוא נפצע, למרות זאת, הוא יצא ממבנה כדי לעזור לנפגעים ואז נורה לעבר העמדה טיל נוסף, ממנו הוא נפגע באופן קטלני. באותה תקרית, חמישה חיילים נפצעו באורח בינוני וקל.

פינגרהוט עבר לגליל המערבי כדי להיות קרוב לילדיו, יובל בת 14, רז בן 12 וכפיר בן 11. הוא עצמו ממשפחה של שישה. ככל שחבריו יודעים הוא היה באדמית כדי לבקר חבר ולשמח ביום העצמאות את החיילים בעמדה הסמוכה, בציוד או מצרכים, שגייס מתרומות. הוריו משה וטלי יצאו ביום ראשון לסין לתערוכת אלקטרוניקה במסגרת עבודתו של אביו, קיבלו את הבשורה המרה אמש, קטעו את שהותם שם וצפויים לשוב כבר הערב לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully