וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביידן וטראמפ הסכימו: עימות נשיאותי ראשון - ב-27 ביוני

עודכן לאחרונה: 15.5.2024 / 19:06

נשיא ארה"ב הציג לראשונה את תנאיו להתעמת עם קודמו בתפקיד בשידור חי בטלוויזיה, שהסכים להצעה. רשת CNN תקיים את העימות הראשון מבין השניים בין המועמדים. טראמפ קרא לעימותים נוספים ל"צורכי ריגוש": "אני מוכן"

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן ויריבו הרפובליקני דונלד טראמפ הודיעו היום (רביעי) כי הם ישתתפו בעימות נשיאותי ב-27 ביוני, שיהיה המפגש הטלוויזיוני הראשון בין היריבים זה ארבע שנים.

המועמד הרפובליקני הסכים לקריאתו של הנשיא הדמוקרטי להצטרף אליו לשני עימותים טלוויזיוניים ביוני ובספטמבר, אחרי שהציג לראשונה את תנאיו. טראמפ הסכים וקרא לקיים יותר משניים, ובאולם גדול מאוד "לצורכי ריגוש".

בהמשך אמר ביידן כי הוא הסכים להזמנה לעימות של רשת CNN, וכמוהו עשה גם טראמפ. "אני אהיה שם", כתב הנשיא לשעבר ברשתות החברתיות.

ההצעה של הנשיא נפרדת ממסורת בת עשרות שנים שבה ועדה מיוחדת קבעה את שלושת העימותים לחודשי הסתיו. במקום זאת, הוא קרא לשיחות ישירות בין הקמפיינים שלו ושל טראמפ על חוקי העימות, הרשתות שיארחו אותם והמגישים שינחו אותם. ביידן גם הציע עימות נפרד לסגני הנשיאים ביולי, אחרי כינוסה של הוועדה הרפובליקנית. טראמפ טרם בחר במועמד.

דונלד טראמפ וג'ו ביידן. רויטרס
דונלד טראמפ וג'ו ביידן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully