וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שחזר בו מעדותו נגד נתניהו: שלמה פילבר זכה במכרז של משרד רה"מ

עודכן לאחרונה: 15.5.2024 / 16:23

ההתקשרות התבצעה דרך חברת "דיירקט פולס" שבבעלות פילבר, שתתן את השירות - כך פורסם בוואלה לראשונה. בהסכם עד המדינה נקבע כי על פילבר נאסר לכהן בתפקיד בשירות הציבורי אולם במקרה זה מדובר במתן שירות למשרדו של נתניהו. דוברות רה"מ: "ההתקשרות נעשתה כדת וכדין"

בווידאו: החוקר שחקר את פילבר: "העד הכי קל שהיה לי 30 שנה"/מערכת וואלה!

מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר, שלמה פילבר, זכה במכרז מטעם משרד ראש הממשלה, במסגרתו חברה בבעלותו תמתג ותפרסם את מערך הגיור. פילבר, שחתם על הסכם עד מדינה במסגרת תיקי האלפים בהם נאשם ראש הממשלה בנימין נתניהו, היה מקורב אליו, ויש שיטענו שעדיין מקורב. פרטי הסכום שישולם אינם מפורסמים אך המכרז הקודם שפורסם היה בגובה של כ-90 אלף שקלים.

הזכייה נעשתה באמצעות חברת "דיירקט פולס", החברה שפילבר מחזיק בה, ומספקת סקרים בין היתר לערוץ 14. לפי פרסום בחדשות 13, היא סיפקה גם סקרים למפלגת הליכוד בסוף שנת 2023.

הסכם עד המדינה עליו חתם פילבר קובע כי עליו להיות מורחק לצמיתות מכל תפקיד ציבורי, כפקיד ממשלה או כנבחר ציבור, אולם כאן מדובר בכך שהוא יתן שירות כספק למשרד ראש הממשלה.

שלמה פילבר בדיון תיקי האלפים, בימ"ש מחוזי ירושלים, 14 ביוני  2022. יונתן זינדל, פלאש 90
חברה בבעלותו זכתה במכרז של משרד רה"מ. פילבר/פלאש 90, יונתן זינדל

בחודש אפריל הודיעה הפרקליטות כי בכוונתה לבטל את הסכם עד המדינה עם פילבר, והוא מצידו אמור לטעון את טענותיו בנושא בכתב עד לתחילת חודש יוני. אולם, לפי הידוע לוואלה, לפילבר נכון להיום אין עו"ד שמייצג אותו, והוא אף הרים פרויקט הדסטראט לצורך מימון הוצואת המשפט שלו, כך שייתכן שהשימוע יתעכב.

בבקשה לתגובתו לכתבה, פילבר הפנה לשותפו בחברה, צוריאל שרון שמסר: "חטיבת הקמפיינים של דיירקט פולס ניהלה בראשותי בשנים האחרונות יותר מ- 25 קמפיינים ליותר מ- 20 לקוחות. החברה זכתה במכרז מטעם מערך נתיב בפרויקט לאומי מהמעלה הראשונה. דיירקט פולס תמשיך לעשות את הקמפיינים הטובים בישראל".

מדוברות ראש הממשלה נמסר: "ההתקשרות נעשתה כדת וכדין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully