וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: תושב בת ים נעצר בחשד שהטריד את הדוגמנית בר רפאלי

עודכן לאחרונה: 15.5.2024 / 15:29

זו אינה הפעם הראשונה שהחשוד הטריד לכאורה את הדוגמנית. לאחרונה הוגש נגדו כתב אישום לאחר שפרץ לביתם של הוריה ואיים לרצוח אנשים ולהתאבד אם לא יזכה לדבר איתה. החשוד נלקח שוב לחקירה לאחר שרפאלי הבחינה בו יושב מחוץ לביתה וצופה בה. סניגורו: "הוא רצה לבקש סליחה"

בר רפאלי. GettyImages
בר רפאלי/GettyImages

פרסום ראשון: תושב בת ים בן 43 נעצר שלשום (שני) בחשד שפגע בפרטיות והטריד את הדוגמנית המוכרת בר רפאלי. החשוד נלקח לחקירה בתחנת משטרת תל אביב צפון לאחר שהדוגמנית הבחינה בו יושב בתוך רכב מחוץ לביתה וצופה בה. עוד היא סיפרה לחוקרי המשטרה שהוא פנה אליה ושאל אם היא מכירה אותו לאחר שהוא עבר במקום.

לאחר שמעצרו הוארך ביממה אחת, בית משפט השלום בתל אביב הורה היום על שחרורו למעצר בית בתנאים מגבילים וזאת בהתאם להסכמה בין הצדדים. בנוסף לכך, השופטת רוית פלג בר-דיין הורתה על שליחתו לבדיקה פסיכיטרית שתעיד על מצבו הנפשי.

בר רפאלי, עדי עזרא. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
בר רפאלי ובעלה עדי עזרא/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

זו אינה הפעם הראשונה שאותו חשוד הטריד לכאורה את בר רפאלי. בחודש יולי הוא נעצר והוגש נגדו כתב אישום לאחר שפרץ לביתם של הוריה ואיים לרצוח אנשים ולהתאבד אם לא יזכה לדבר איתה. בסביבתו טענו כי הוא מעורער בנפשו ואף טופל בבית חולים. במשטרה מייחסים לו כעת חשד לביצוע עבירה של פגיעה בפרטיות-בילוש או הטרדה אחרת.

"הוא רצה לבקש סליחה מהגברת", טען סניגורו עו"ד דוד בוחבוט, במהלך דיון הארכת מעצרו. "הוא בסך הכל שאל אם היא מזהה אותו. היא אמרה לו שלא והוא עזב את המקום. הוא לא איים עליה ולא ניסה לפגוע בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully