וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מפקד בחיזבאללה נהרג בתקיפת כלי רכב באזור צור

עודכן לאחרונה: 15.5.2024 / 6:31

על פי כלי תקשורת במדינה, כלי הרכב הותקף על ידי מטוסי קרב ישראלים באזור העיר צור שבדרום לבנון. ערוץ הטלוויזיה הסעודי אל-חדת' דיווח כי אחד המחוסלים הוא חסין מכי, מפקד בחיזבאללה. הדיווח מגיע לאחר שמוקדם יותר אזרח ישראלי נהרג מפגיעת טיל נ"ט באדמית

רכב בדרום לבנון עולה באש לאחר שהופצץ בידי צה"ל לפי דיווחים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

כלי תקשורת לבנוניים מדווחים אתמול בערב (שלישי) כי שני בני אדם נהרגו מתקיפת מל"ט של חיל האוויר הישראלי על כלי רכב, בעיר צור בדרום המדינה. גורמי ביטחון בלבנון טוענים כי אחד ההרוגים הוא מפקד בארגון הטרור חיזבאללה. בתוך כך, ערוץ הטלוויזיה הסעודי אל-חדת' דיווח כי שמו של המפקד שחוסל הוא חסין מכי, וכי ההרוג הנוסף הוא פעיל חיזבאללה, המשמש כ-"מלווה" של מכי.

דיווחים אלו מגיעים לאחר שמוקדם יותר הותר לפרסום כי אזרח ישראלי נהרג מירי נ"ט לעבר קיבוץ אדמית שבגליל המערבי. באותה תקרית נפצעו חמישה חיילים באורח בינוני וקל. חיזבאללה לקח אחריות על הירי, שכוון לעבר בלון תצפית של צה"ל - והצליח לנתק אותו מהכבל שקישר אותו לבסיסו.

בתגובה לאירוע הנ"ט באדמית מטוסי קרב תקפו לפני זמן קצר מבנים צבאיים של ארגון הטרור חיזבאללה באזורים עייתא א-שעב ובכפר כילא שבדרום לבנון.

כלי רכב שהותקף על ידי חיל האוויר באזור צור בדרום לבנון.. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"דיווח לבנוני: שני הרוגים מתקיפת מל"ט בעיר צור". כלי רכב שהותקף בשבוע שעבר בדרום לבנון/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

גם בשבוע שעבר דווח בכלי תקשורת לבנוניים שכלי רכב הותקף בעיר צור על ידי חיל האוויר, וכי כתוצאה מהתקיפה נהרגו שני בני אדם.

בחודש מרץ דווח בלבנון על כטב"ם ישראלי שפגע ברכב האו"ם בכפר רמיש הגובל בישראל. צה"ל הוציא הודעה בה הכחיש את הדיווח היוחס לישראל: "בניגוד לפרסומים, צה"ל לא תקף הבוקר רכב יוניפי"ל במרחב רמיש", נמסר. ביוניפי"ל אמרו שארבעה פקחים שלהם נפגעו מפיצוץ פגז בדרום לבנון. בהודעה שפרסמו הם לא ייחסו אותה לשום צד.

יום לפני הדיווח, צה"ל לקח אחריות על החיסול של עלי עבד אלחסן נעים, סגן מפקד יחידת הרקטות והטילים בחיזבאללה. נעים חוסל מהאוויר בעת שנסע ברכבו ונחשב מוקד ידע משמעותי בארגון. הוא היה מוביל בתחום הרקטות, ממובילי מתווי שיגור רקטות עתירות משקל ובמסגרת תפקידו פעל לתכנון והפעלת מתווים לעבר ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully