וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל ושב"כ חיסלו את מחבל החמאס שהחזיק בשבי את החיילת החטופה נועה מרציאנו

עודכן לאחרונה: 12.5.2024 / 21:20

בהודעה משותפת מסרו כי חוסל נעים גול שהיה פעיל חמאס בגדוד שאטי ברצועה. בצה"ל הוסיפו כי לפני כשלושה חודשים, חוסל מחבל נוסף שלקח חלק בהחזקתה של מרציאנו. מוקדם יותר, סיפרה חברתה בריאיון ל-103FM על ההודעה האחרונה ששלחה להן: "בנות אני לא יוצאת"

תיעוד: כך חוסל המחבל נעים גול, שהחזיק בתצפיתנית נועה מרצאינו/דובר צה"ל

בצה"ל ושב"כ חיסלו ביום שישי האחרון את המחבל נעים גול, פעיל חמאס בגדוד שאטי ברצועת עזה - שהיה אחראי על החזקתה של רב"ט נועה מרציאנו, החיילת שנחטפה במהלך אירועי ה-7 באוקטובר לרצועת עזה - ונרצחה בבית החולים שיפא. כך מסרו בצה"ל והוסיפו כי לפני כשלושה חודשים, חוסל מחבל נוסף שלקח חלק בהחזקתה של מרציאנו.

"צה"ל ושב"כ ימשיכו לפעול בנחישות לאיתור ולסיכול פעילי טרור צבאיים, המבצעים פעולות טרור כנגד אזרחי ישראל, וכן, מעורבים באירועי חטיפה ורצח".

רב״ט נועה מרציאנו, בת 19, ממודיעין, בקרית איסוף יבשתי בגדוד 414, חיל הגנת הגבולות, חללת צה״ל חטופה בידי ארגון טרור.. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
רב״ט נועה מרציאנו, בת 19, ממודיעין, בקרית איסוף יבשתי בגדוד 414, חיל הגנת הגבולות, חללת צה״ל חטופה בידי ארגון טרור./תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בתוך כך, דנה שיינין חברתה של נועה סיפרה היום בריאיון ל-103FM על אותו יום ארור שבו נחטפה: "נועה שירתה כתצפיתנית בנחל עוז. אני הייתי בבסיס שלי בהר חריף. הייתי במשמרת באותו זמן. כששמעתי ישר חשבתי על נועה. מאוד דאגתי לה. אבל בגלל שהייתי במשמרת לא יכולתי ליצור איתה קשר. כשהסתיימה המשמרת אני ניסיתי ליצור איתה קשר", סיפרה החיילת בקול חנוק.

שיניין סיפרה על ההודעה האחרונה שכתבה להן נועה: "היא כתבה לנו 'בנות אני לא יוצאת'. לצערי אני ראיתי את ההודעה הזאת מאוחר מדי ולא מספיק בזמן כדי לענות לה".

על נועה הוסיפה: "היא הייתה בן אדם עם חיוך ואופטימיות. היו אנשים שנרתעו מכל האור הזה שהיא הקרינה, זה היה קצת תמוה בשבילם, אבל אותי זה מילא", סיפרה בגעגוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully